کد خبر: ۸۱۹۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

امتحانات کدام دانشگاه‌های قزوین دوشنبه لغو شده است؟

در پی تداوم بارش برف و برودت هوا در استان قزوین برخی دانشگاه‌های استان با انتشار اطلاعیه‌ای امتحانات روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ را لغو کردند.
امتحانات کدام دانشگاه‌های قزوین دوشنبه لغو شده است؟
آفتاب‌‌نیوز :

مسئولان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اعلام کردند: باتوجه به بارش برف و برودت هوا کلیه امتحانات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه لغو و به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نیز کلیه امتحانات دوشنبه ۲۶ دی ماه را لغو و به زمان دیگری موکول کرد که زمان آن از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به تداوم بارش شدید برف و مسدود شدن راه‌ها و جاده‌های استان قزوین و به منظور مدیریت بهینه مصرف حامل‌های انرژی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در روز دوشنبه ۲۶ دی تعطیل است و امتحانات به تاریخ دیگری موکول می‌گردد.

روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین نیز اعلام کرد: به اطلاع دانشجویان، اساتید و همکاران گرامی می‌رساند در پی تداوم بارش برف و برودت هوا، کلیه امتحانات مراکز آموزش علمی کاربردی استان دوشنبه ۲۶ دی ماه لغو و به زمان دیگری که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد موکول می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد بوئین زهرا نیز اعلام کرد: در پی تداوم سرما کلیه امتحانات دوشنبه ۲۶ دی ماه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بنا بر این خبر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز اعلام کرد: امتحانات روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ لغو و به زمان دیگری موکول می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین