کد خبر: ۸۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

نتیجه دعوا با شکیرا: کاسیو، پیکه را تهدید کرد!

کاسیو اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده از سوی جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، درباره این شرکت دروغ بوده است.
نتیجه دعوا با شکیرا: کاسیو، پیکه را تهدید کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

درگیری پیکه و شکیرا در چند روز اخیر بار دیگر بالا گرفته و اظهارات بسیاری از سوی این دو نفر مطرح شده که توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

این زوج معروف و مطرح در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ به صورت جدی به مشکل خوردند و تصمیم گرفتند پس از سال‌ها زندگی مشترک از یکدیگر جدا شوند.

دلیل اصلی درگیری این دو نفر خیانت پیکه و ارتباط او با یکی از کارمندهای شرکتش بود. همین باعث شد شکیرا چند روز قبل آهنگی منتشر کند و در آن به این موضوع کنایه بزند. او مدعی شده بود که پیکه ساعت رولکس را با کاسیو و خودروی فراری را با تویینگو عوض کرده است.

نتیجه دعوا با شکیرا: کاسیو، پیکه را تهدید کرد!

این اتفاق باعث شد که پیکه در تلاش برای تلافی باشد. او چند روز بعد با خودروی تویینگو به محل برگزاری کینگز لیگ رفت و همچنین ساعت کاسیو به دست کرده و مدعی شد که این شرکت قرار است حامی مالی این لیگ که با حمایت او و سرخیو آگوئرو برگزار می‌شود را قبول کند.

حالا شرکت کاسیو با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را به طور کامل رد کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده:« تا به حال هیچ توافقی برای حمایت مالی گفته شده صورت نگرفته و تمایلی هم برای انجام آن وجود ندارد. ما به صورت علنی از جرارد پیکه می‌خواهیم که از استفاده بدون اجازه از نام برند ما خودداری کند و دست از مطرح کردن اظهاراتی که به سود ما نیست بردارد، در غیر این صورت مجبور هستیم اقدامی قانونی علیه او انجام دهیم.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین