کد خبر: ۸۱۹۷۷۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

چمران: حقوق من ۱۸ میلیون تومان است که با خط فقر فاصله زیادی ندارد!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده ۱۸ میلیون تومان بیشتر حقوق نمی‌گیرم که با خط فقر فاصله زیادی ندارد.
چمران: حقوق من ۱۸ میلیون تومان است که با خط فقر فاصله زیادی ندارد!
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی چمران در خصوص انتشار فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورا گفت: ما هرچه بگوییم چنین چیزی در شورا وجود ندارد، عده‌ای می‌گویند هست؛ البته که آن مورد مشخص وجود داشته و نباید به کارگیری صورت می‌گرفت.  همان روز اول لغو قرارداد مسئول دفتر عضو شورا انجام شد و ما گفتیم که استعفای خود را اعلام کند و حتی بازنگری در میزان حقوق نیز انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تدوین نامه‌ای در این خصوص خاطرنشان کرد: در این نامه تأکید شده که فیش‌های حقوقی از فیش‌های معوق و پاداش جدا شود و وقتی یکی می‌شود به رقم بالایی تبدیل خواهد شد.

به گزارش شهر، چمران گفت: عده‌ای از دوستان و افراد دلسوز به بنده پیامک زدند که وقتی یک مسئول دفتر ۳۳ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، بنابراین حتماً شما ۱۰۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنید؟ به ما فیش نمی‌دهند، اما اگر می‌خواهید اسنادی نشان دهم که بنده ۱۸ میلیون تومان بیشتر حقوق نمی‌گیرم که با خط فقر فاصله زیادی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ما هم مثل همه شما هستیم؛ افراد دلسوز به ما می‌گفتند این موضوع را تبیین کنید، گفتم که روشن و تبیین کردن اقدام چندان مناسبی نیست که ما قسم بخوریم که اینگونه هست یا نیست.

وی با اعلام اینکه مقداری فضاسازی و تخریب صورت گرفت که مطبوعات باید آن را حل کنند، یادآور شد: ما هم تلاش خود را انجام می‌دهیم؛ همین که لغو قرار داد صورت گرفته به معنای این است که تلاش کردیم. گفته ایم اعداد اضافه کاری آن مسئول دفتر را به بنده ارائه دهند که جزئیات آن را ببینم. سازمان بازرسی ورود کرده و اگر تخلفی باشد، دنبال خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم این موضوع را حل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
14
ما که با ماهی هشت میلیون حقوق بازنشستگی زندگی می کنیم زیر زیر خط فقر بلکه زیر خط مرگ هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
17
بله جناب چمران عزیز شما هجده میلیون فقط به فقط حقوق خالی حالا چه چیزی به این حقوق ناچیز شما اضافه میشود خدا داند و ما بازنشسته ها هفت میلیون و پانصد هزار تومن میگیریم چی بگیم ... با این حقوق چی بگیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
1
15
اون وقت غیراز حقوق چی میگیرید؟
اضافه کاری؟
پاداش؟
وام؟
حق مکالمه؟
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
15
یعنی شما از مسئول دفتر عضو شورا کمتر میگیری؟ این دروغهایی که تو روز روشن میگی راسته ؟ وای به حال هممون که شما شدید رییس شورا و به این وضوح و راحتی تو روز روشن دروغ میگید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
13
آقای چمران لطفا فیش‌های دریافتی های حقوق و سایر دریافتی ها که گاه نزدیک 50 میلیون می‌شود را ارائه کنید از آن گذشته اگر خط فقر نزدیک 18 میلیون تومان است پس آنهایی که صرفا 5700000 تومان می‌گیرند چه خاکی بر سر کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین