کد خبر: ۸۲۰۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

افشاگری ابطحی درباره «جنگ روانی» تازه علیه خاتمی

‎اعتمادآنلاین به نقل از ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: جنگ روانی چه می کند. برای اینکه قابل باور باشد اول متن نوشته بودند که به زودی فیلم این جلسه ای که اصلا برگزار نشده پخش خواهد شد.
افشاگری ابطحی درباره «جنگ روانی» تازه علیه خاتمی
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از اساتید برجسته دانشگاه شهید بهشتی به من زنگ زد وگفت یک متن تند وحساب شده وبی منطقی از قول آقای خاتمی روی گروه واتسابی دانشگاهی آمده. گزارشی از جلسه شب جمعه این هفته با آقای دکتر روحانی وعبدالله نوری درمنزل آقای خاتمی.

‎متن را برایم فرستاد. یک جمله اش به ادبیات رییس ما نمی خورد. با آقای خاتمی صحبت کردم.معلوم شد نه جلسه ای بوده. نه این حرفها را زده بوده. ونه خبر داشته که چنین دروغهایی بنامش نوشته اند.

‎خوبی خاتمی این بوده که همیشه بر مکتب اصلاح خواهی خودش تاکید دارد. چه روزهایی که همه هورا می کشییدند و چه روزهایی که در آستانه حصر و مخالفت تندروها قرار داشت.

‎جنگ روانی چه می کند. برای اینکه قابل باور باشد اول متن نوشته بودند که به زودی فیلم این جلسه ای که اصلا برگزار نشده پخش خواهد شد.

‎خیلی ها می دانند که چرا علیرغم این همه اتفاقات و اعتراضات، برای دوسوی سیاست در داخل و خارج همچنان خاتمی مورد بهتان قرار می گیرد و هر روز به او حمله میکنند وتوطئه و دروغپردازی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین