کد خبر: ۸۲۰۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

وزیر اطلاعات: بیش از ۱۲ تیم تروریستی را بازداشت کردیم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خراب‌کاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است.
وزیر اطلاعات: بیش از ۱۲ تیم تروریستی را بازداشت کردیم
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام‌والمسلمین سیداسماعیل خطیب شامگاه روز گذشته (۴ بهمن‌ماه) در جلسه شورای تامین استان زنجان به فتنه‌های اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: وجود علما و مردم انقلابی و حسینی در استان زنجان موجب شده است تا این استان همواره در عبور از فتنه‌ها، همدلی را به رخ بکشد. عبور از فتنه‌ها با رهنمود‌های رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و اتحاد مردمی صورت گرفته است. همدلی و اقتدار نتیجه این امنیت است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همواره به فکر توطئه‌های جدید است.

به گزارش اداره‌کل اطلاعات استان زنجان،حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه ایران قوی با مردم قوی شکل گرفته و حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌ها شده است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه پویا و بانشاط داشته باشیم باید همه مسئولان یک‌صدا و متحد باشند.

وی به تحریم دشمنان علیه ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان می‌دانند این تحریم‌ها نه تنها موجب ضعف ما نشده بلکه همواره موجب تقویت روحیه خودباوری مردم شده است. دشمن در مقابل وحدت و انسجام مردم، مسئولان، فرهیختگان و نخبگان دچار استیصال شده است،  دست دشمنان با هر توطئه‌ای برای مردم رو شده است. دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه‌ای قصد ناامید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد،  وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم‌بخش پیروزی‌ها شد. همه باید به دولت کمک کنیم. باید همه تلاش‌ها به سمت افزایش اشتغال و کاسته شدن مشکلات اقتصادی باشد.

وزیر اطلاعات همچنین به ادامه سفر‌های استانی دولت اشاره کرد و ادامه داد: حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در بین مردم هر استان برای کاستن مشکلات آن منطقه بوده و با استقبال مردمی روبرو شده است.

حجت‌الاسلام خطیب، خطاب به دشمنان که قصد نزدیکی به کشور‌های همسایه را دارند، گفت: کشور ما در موضوع امنیت و منافع ملی با جدیت با دشمنان برخورد خواهد کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خراب‌کاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است. این تیم‌های تروریستی قصد داشتند با عملیات‌های مختلف انتقام شکست خود از فتنه‌ها را بگیرند، هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی همه این فتنه‌ها را خنثی کرد. مردم و مسئولان با همدلی و اتحاد بار دیگر از سپاه پاسداران حمایت کرده و موجب دلگرمی سپاه شدند.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان نیز در این جلسه، گفت: فرمایشات توام با اقتدار و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب در این‌خصوص نشان از توجه ویژه به جنبه‌های مختلف برای حل مشکلات است.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان با بیان اینکه علاج حل بسیاری از مشکلات اقتصادی در تولید است، گفت: رفع موانع پیش روی تولید نتایج قابل قبولی در حوزه حل مشکلات اقتصادی خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین