کد خبر: ۸۲۰۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

سلیمی: پرداخت پول خودرو قبل از قرعه کشی وجه شرعی و قانونی ندارد

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه اخیراً شرکت گاز جرایمی را برای مصرف کنندگان گاز خانگی در نظر گرفته است، گفت: این مسئله غیر از افزایش قیمت گاز است. به واقع باید وجه قانونی این جریمه روشن باشد که فعلا روشن نیست و امیدواریم سازمان بازرسی به این مسئله ورود کند.
سلیمی: پرداخت پول خودرو قبل از قرعه کشی وجه شرعی و قانونی ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: اولا اهانت برخی افراد کوته فکر و کم خرد به کتاب مقدس مسلمانان قرآن کریم را محکوم می‌کنیم. به واقع این آزادی بیان نیست و آزادی توهین است و این‌ها این مسئله بدیهی را درک نکرده اند.

نماینده محلات و دلیجان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ردیف مختص به معلولان در بودجه سال آتی حذف و یا ادغام شده است، گفت: توقع این است که این مسئله در کمیسیون تلفیق مورد رسیدگی و جبران شود.

سلیمی در ادامه گفت: اخیراً شرکت گاز جرایمی را برای مصرف کنندگان گاز خانگی در نظر گرفته است و این مسئله غیر از افزایش قیمت گاز است. به واقع باید وجه قانونی این جریمه روشن باشد که فعلا روشن نیست و امیدواریم سازمان بازرسی به این مسئله ورود کند.

وی در ادامه گفت: افزایش قیمت گاز برای واحد‌های تولیدی به قیمت گاز صادراتی موجب اخلال در روند تولید و افزایش قیمت تمام شده در سال آینده خواهد شد و به گرانی دامن خواهد زد. همچنین عرضه خودرو در بورس با، اما و اگر مواجه است و بخش‌های مختلف باید در این زمینه تصمیم واحدی اتخاذ کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه گفته شده مردم پول خودرو را پرداخت کنند و بعد قرعه کشی انجام شود، وجه شرعی و قانونی اش روشن نیست، همچنین پرداخت ۵ هزار یورو برای هر نفر مشخص نیست که بر چه مبنای صورت می‌گیرد! لذا ما انتقادی به دولت قبل به دلیل پول پاشی داشتیم، اما فعلا برخی تصمیم گیران دقیقاً جا پای دولت قبل گذاشته اند.

وی تاکید کرد: خواهش می‌کنیم پیوست معاهده شانگ‌های در اختیار مجلس گذاشته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین