کد خبر: ۸۲۱۲۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

قدردانی فرمانده سپاه از «زنان عفیف»؛ نیازی به هیچ تخصص خارجی نداریم

سردار تنگسیری گفت: به دشمن زبون شده به صراحت می‌گوییم، قطعا اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید.
قدردانی فرمانده سپاه از «زنان عفیف»؛ نیازی به هیچ تخصص خارجی نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای منطقه بردخون و سردار شهید یوسف بردستانی فرمانده گردان کمیل تیپ حضرت امیر (ع) بوشهر در شهر بردخون، اظهار کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تکریم جایگاه و مقام آنان کمترین وظیفه در حق شهداست تا بتوانیم با معرفی سبک زندگی شهدا، سیره و منش رفتاری آن‌ها را بشناسیم و به دیگران بشناسانیم که تمام مشکلات دنیوی و اخروی ما حل می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت داهیانه امامین انقلاب، رویش‌های بسیار خوبی داریم؛ جوانانی مؤمن، مخلص، جهادی، ایثارگر و دانشمندانی متعهد و کوشا که تعداد آن‌ها خیلی زیاد هست و اصلا قابل تصور نیست آن‌ها توانستند با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، جهش‌های علمی به‌سزایی رقم بزنند و دشمن را متحیر کردند، در عین اینکه ما را تحریم کرده بودند، در همه حوزه‌های اساسی و بنیادین، امروز دیگر نیازی به هیچ تخصص خارجی نداریم؛ این‌ها ثمرات انقلاب اسلامی است که دانشمندان جوان و متعهد تربیت کرد.

سردار تنگسیری عنوان کرد: زنان عفیف هم در این عرصه با به پای مردان و بلکه بیشتر در این عرصه‌ها نقش‌آفرینی کردند؛ دشمن نمی‌تواند این مسیر پیشرفت را ببیند و مذبوحانه تلاش می‌کند این مسیر متحول را با ایجاد خللی مثل راه‌اندازی اغتشاش‌ها و اتهام‌افکنی کاذب رسانه‌ای، بگیرد. جوانان ما که آیندگان این نظام مقتدر هستند باید این موضوع مهم را به خوبی با مطالعه و تحلیل درست، درک کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با اشتباهات خودش و بدون اینکه ما اقدامی کنیم شکست خورد تصریح کرد: در قضایای اخیر، دشمن از همه ظرفیتش استفاده کرد و به خیال خودش می‌خواست با فشار حداکثری و جنگ ترکیبی، حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را کند یا متوقف کند، اما زهی خیال باطل! که او بتواند کوچک‌ترین اقدامی علیه این ملت قهرمان و بزرگ انجام دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: تا مردم بصیر، ولایتمدار، مسئولان مردمی و خستگی‌ناپذیر، متحد و متفق زیر پرچم مقدس ایران اسلامی، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) با صلابت و مقاوم مثل کوه ایستاده‌اند و هیچ کس نمی‌تواند به این ملت و نظام اسلامی تعرضی کند و شما دلتان قرص و محکم باشد؛ اگر همین مسیر رشد و پیشرفت در مکتب شهدا و ولایت را طی کنیم تمام مشکلات حل‌شدنی هستند و طبق وعده خداوند متعال خواهید دید که آن‌ها روز به روز نا امیدتر و نابود خواهند شد، چون ویژگی باطل نابود شدنی است، شک نکنید، این وعده الهی است و وعده خداوند تخلف‌ناپذیر است و حتمأ محقق می‌شود.

سردار تنگسیری با اشاره به اقتدار نظام اسلامی و ایران قوی افزود: به برکت خون مطهر شهدا، ما مظلومیم، ولی مقتدر هستیم و قوی، به دشمن زبون شده به صراحت می‌گوییم قطعا اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید، شک نکنید. این راهبرد و شیوه دفاعی انقلاب اسلامی است که «اگر دشمن یکی بزند ده تا می‌خورد و زمان بزن و دررویی دیگر تمام شده است»؛ ما برای حفظ امنیت و استقلال ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچکس شوخی نداریم؛ ما سرباز ولایتیم و انقلابی عمل می‌کنیم، ما به این سربازی در رکاب ولایت و جان فدایی مردم و خادم آن‌ها باشیم، افتخار می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین