کد خبر: ۸۲۱۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸
لیگ فوتبال فرانسه

توقف پاری‌سن‌ژرمن مقابل رنس در حضور مسی، نیمار و امباپه

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در حضور مثلث مسی، نیمار و امباپه مقابل رنس با تساوی یک بر یک متوقف شد.
توقف پاری‌سن‌ژرمن مقابل رنس در حضور مسی، نیمار و امباپه
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و رنس در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ یک فرانسه از ساعت ۲۳:۱۵ یکشنبه در ورزشگاه پارک ده پرنس برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن برای این بازی از مثلث لیونل مسی، نیمار جونیور و کیلیان امباپه در خط حمله تیم خود استفاده کرده بود و به این ترتیب دوباره شاهد حضور مثلث معروف MNM در خط حمله پاری‌سن‌ژرمن بودیم. بعد از جام جهانی این ۳ ستاره نتوانسته بودند در کنار هم قرار بگیرند.

پاری‌سن‌ژرمن سرانجام توانست قفل دروازه رنس را در دقیقه ۵۱ توسط نیمار باز کند و گل اول را به ثمر برساند. کار برای شاگردان گالتیه برای حفظ این نتیجه با اخراج مارکو وراتی در دقیقه ۵۹ سخت شد.

رنس سرانجام توانست در دقیقه ۶+۹۰ توسط فلورین بالوگان گل تساوی را به ثمر برساند تا پاری‌سن‌ژرمن به راختی ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار را از دست بدهد.

پی اس جی که در صدر جدول قرار داشت می‌توانست با کسب پیروزی و با توجه به توقف تیم‌های لانس، مارسی و موناکو اختلاف خود با تیم دوم جدول به عدد ۵ برساند و به این ترتیب جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کند، ولی این اتفاق رخ نداد.

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن با ۴۸ امتیاز در صدر باقی ماند و در مقابل رنس ۲۶ امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین