کد خبر: ۸۲۱۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

رحیمی جهان آبادی: باید به فکر مشکلات مردم و تورم ۶۰ درصدی باشیم

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها درباره اصلاح قانون انتخابات حرف درستی است، اما سوال من این است که آیا به این فکر کردیم که چه کسی قرار است پای صندوق بیاید و به ما رأی دهد و مقداری هم باید به فکر حل مشکلات مردم و تورم ۶۰ درصدی باشیم.
رحیمی جهان آبادی: باید به فکر مشکلات مردم و تورم ۶۰ درصدی باشیم
آفتاب‌‌نیوز :

جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی پیش از طرح موافقت خود با پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها در مورد اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شرمنده‌ایم که در شرایط سخت اقتصادی و دلار ۴۴ هزار دلاری و تورم ۶۰ درصدی برای اصلاح قانون انتخابات وقت گذاشته‌ایم که چگونه قرار است وارد مجلس شویم.

نماینده تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد افزود: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تفسیری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.

وی تأکید کرد: لازم است مقداری به حل مشکلات اقتصادی کشور، بدبختی‌های مردم، کاهش تورم و کنترل قیمت دلار و هزار مصیبتی که مردم دارند فکر کنیم. قانون انتخابات را اصلاح کنیم، ناز شصت من و شما، اما برادران اولویت کشور حل مشکلات اقتصادی و مشکلات و گرفتاری‌های مردم و قبض گاز ۳ الی ۴ میلیون تومانی و خودرو‌های ۵ برابر قیمت است.

وی تصریح کرد: حالا هی بفرمایید و بگویید دو- دو، اشکالی ندارد. درست است که ما در اینجا حضور داریم تا قانون انتخابات را اصلاح کنیم، اما فکر کنید که چه کسی قرار است پای صندوق بیاید که به من و شما رأی بدهد. مشکلات مردم چرا اولویت صحن علنی نیست و چرا گرفتاری‌های اقتصادی در صحن علنی مجلس به آن پرداخته نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین