کد خبر: ۸۲۱۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان بررسی شود

نمایندگان رشوه‌بگیر ایران‌خودرو هستند؟/ در خواست مجلس از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

نایب رییس مجلس در واکنش به طرح ادعایی مبنی بر دریافت رشوه از سوی نمایندگان که یکی از ائمه جمعه آن را مطرح کرده بود، از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواست تا به این موضوع رسیدگی کند.
نمایندگان رشوه‌بگیر ایران‌خودرو هستند؟/ در خواست مجلس از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی اسماعیلی در تذکری که در خلال جلسه علنی امروز بیان کرد، گفت: یکی از امامان جمعه شهرستان آذربایجان شرقی در اتهامی ناروا تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی را رشوه‌بگیر ایران خودرو اعلام کرده است؛ این‌گونه کلی‌گویی بدون ارائه مدرک و تسری آن به همه نمایندگان وجاهت شرعی و عقلی ندارد و پذیرفتنی نیست چه برسد به این‌که بخواهد فردی در کسوت امام جماعت آن را بیان کند.

وی با تاکید بر این‌که «بسیاری از علما و ائمه جمعه مدافع آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب هستند و حساب آن‌ها جداست» تصریح کرد: از تریبون مجلس شورای اسلامی به این امام جمعه توصیه می‌کنم که استغفار کرده و از نمایندگان و مردم عذرخواهی کند.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به این موضوع رسیدگی کند؛ بعد از آن ما جلسه مشترکی با رئیس شورای ائمه جمعه و نمایندگان شاکی داریم و به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

پیش از این عبدالله محمدی امام جمعه میانه گفته بود: نمایندگان مجلس همه‌شان از دم، تا پایشان به مجلس می‌رسد، وارد معامله با ایران‌خودرو شده و خودروی خودشان را می‌گیرند و دیگری کاری با هیچ چیز ندارد. من اعلام می‌کنم که این کار، رشوه است و حاضرم در هر دادگاهی پاسخگوی این ادعا باشم. نمایندگان مجلس از ایران‌خودرو رشوه گرفتند. به محض اینکه معامله‌شان را با ایران‌خودرو انجام دادند و رشوه‌شان را گرفتند، دیگر کاری با هیچ چیز ندارند. همین می‌شود که خودروساز یک پراید را به بهای ۳۰۰ میلیون تومان به این مردم تحمیل می‌کند. چنین نماینده‌ای چطور می‌تواند مطالبه‌گر باشد و از حقوق ملت دفاع کند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین