کد خبر: ۸۲۲۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
تا سانسور باشد، حسین‌خانی به نشست نمی‌آید؛ ب

باشگاه مس: ساپینتو زشت‌ترین رفتار را انجام داد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری از رفتار ساپینتو نسبت به نیمکت تیمش انتقاد کرد. باشگاه مس: ساپینتو زشت‌ترین رفتار را انجام داد
باشگاه مس: ساپینتو زشت‌ترین رفتار را انجام داد
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مس کرمان و استقلال تهران یکی از دیدار‌های جذاب و پرگل هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر بود که البته در دقایق پایانی مسابقه به‌دلیل اتفاقاتی که میان اعضای نیمکت دو تیم رخ داد، به جنجال کشیده شد و به همین دلیل، ساپینتو بار دیگر در کرمان نتوانست تا انتها تیمش را از کنار زمین هدایت کند. البته این اخراج هم مانند دیدار برابر گل‌گهر در وقت‌های اضافی بود و اعضای تیم فوتبال کرمان دلیل آن را رفتار ناشایست با مربی اسپانیایی تیمشان عنوان می‌کنند که سبب شد عمار پاکزاد به سرمربی پرتغالی استقلال حمله کند.

پس از این مسابقه به‌دلیل جنجال‌‎های رخ داده در کنار زمین، هیچ‌کدام از مربیان مس کرمان حاضر به شرکت در نشست خبری نشدند و سعید قرایی مدیر رسانه‌ای نماینده کرمان بود که به سالن رفت و به انتقاد از رفتار ساپینتو پرداخت. دلیل این موضوع هم آن‌طورکه قرایی می‌گوید ناراحتی سرمربی مس درباره مخابره صحبت‌هایش به‌شکلی نادرست است که سایر مربیان تیمش را نیز از حضور در نشست خبری منع کرده است.
مشروح صحبت‌های مدیر رسانه‌‎ای مس کرمان که در زمانی حدود سه دقیقه در نشست خبری مطرح شد را در ادامه می‌خوانید:

سعید قرایی در ابتدا گفت: «من خدمت شما رسیدم که دو موضوع را مطرح کنم. یکی درباره اتفاقات مسابقه و یکی هم پیامی را از طرف آقای حسین‌خانی به شما انتقال دهم. درباره اتفاقات بازی جای تاسف بزرگی وجود دارد. شخصی را که از فوتبال اروپا می‌آوریم، قصدمان این است که علاوه بر بار فنی، خیلی چیز‌های دیگر هم از او یاد بگیریم. کسی را نمی‌آوریم که وقتی تیمش جلو می‌افتد هم به‌سوی نیمکت حریف اهانت‌های زشت داشته باشد. این قضیه در پایین‌ترین سطح فوتبال دنیا هم اتفاق نمی‌افتد که مربی تیمی بعد از گل سوم تیمش وقتی جلو افتاده، چنین کار‌هایی انجام بدهد. آن هم بدون هیچ دلیلی.»

او با اشاره به رفتار ساپینتو ادامه داد: «ما یک هیچ جلو بودیم و سه گل خوردیم؛ ولی اتفاقی رخ نداد. ولی ایشان بعد از گل سوم تیمش برگشت و بدترین و زشت‌ترین اهانت‌ها را با دست به نیکمت ما کرد که باعث تنش دقایق پایانی شد. چرا باید یک مربی به خودش چنین رفتاری انجام بدهد؟! آیا احساس امنیتی دارد که به خودش اجازه چنین کار‌هایی می‌دهد؟ یا پشتوانه‌اش یک تیم بزرگ است که با تیم‌های شهرستای این کار را بکند. امیدوارم بعد از این بازی هیچ‌کس به خودش این اجازه را ندهد که این‌طور به همکارانش و به مربیان حریف اهانت کند. واقعا از این قضیه متاسفیم و این تاسف در مورد فوتبال ایران است.»

قرایی در بخش دوم صحبت‌هایش پیام سرمربی تیم و دلیل عدم حضور مربیان تیم را اینطور مطرح کرد: «آقای حسین‌خانی معتقدند که بازی قبلی صحبت‌هایشان به‌درستی مخابره نشده و به‌صورت مهندسی‌شده مطرح شده است. از این قضیه ناراحت بودند. اعتقاد داشتند که شاید این قضیه سبب شود دیگر به نشست خبری نیاید. او معتقد است درباره حرف‌های ایشان سانسور صورت گرفته است. البته این داستان اگر روشن بشود، خودشان اگر صلاح بدانند، می‌آیند و توضیح می‌دهند؛ بنابراین من به‌نمایندگی از تمام اعضای تیم از شما تشکر و قدردانی می‌کنم.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین