کد خبر: ۸۲۲۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

دنباله «گلادیاتور» چه زمانی به سینما می‌رسد؟

کمپانی پارامونت زمان اکران دنباله فیلم «گلادیاتور» به کارگردانی «ریدلی اسکات» را اعلام کرد.
دنباله «گلادیاتور» چه زمانی به سینما می‌رسد؟
آفتاب‌‌نیوز :

 ساخته جدید «ریدلی اسکات» که دنباله‌ای بر فیلم موفق «گلادیاتور» با بازی «راسل کرو» در سال ۲۰۲۲ است، ۲۲ سال پس از قسمت اصلی و از ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ اکران عمومی خواهد شد.

به گزارش ورایتی، قسمت اصلی فیلم «گلادیاتور» در حالی در سال ۲۰۲۲ اکران شد که «راسل کرو» در نقش ماکسیموس سرباز رومی که به بردگی گرفته شده بود ظاهر شد و در تلاش برای گرفتن انتقام از کومودوس امپراتور غاصب رومی با بازی «واکین فینیکس» است. شخصیت اصلی گلادیاتور در انتهای فیلم اصلی می‌میرد و فیلم جدید با محوریت شخصیت «لوسیوس» پسر خواهر کومودوس ساخته می‌شود که به شدت تحت تاثیر شخصیت ماکسیموس قرار می‌گیرد.

«پاول مسکل» بازیگر فیلم‌های «مردم معمولی» و «افترسان» برای ایفای نقش اصلی لوسیوس در این فیلم انتخاب شده است. «مسکل» پس از ایفای نقش در اقتباس پربیننده از رمان «مردم عادی» نوشته «سالی رونی»، در کنار «اولیویا کولمن» در «دختر گمشده» و «امیلی واتسون» در فیلم «مخلوقات خدا» بازی کرد و برای درام «افترسان» مورد تحسین قرار گرفت. او هم‌اکنون مشغول بازی در نقش استنلی در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» در تئاتر آلمیدا در لندن است و پس از آن در فیلم علمی-تخیلی «دشمن» در کنار ««سیرشا رونان» ظاهر خواهد شد.

«ریدلی اسکات» در اواخر سال ۲۰۲۱ تأیید کرد که فیلمنامه دنباله «گلادیاتور» را قبلاً نوشته شده است و اضافه کرد که مولفه‌های کافی از نسخه اصلی برای پرداختن به ادامه داستان وجود دارد.

قسمت اصلی «گلادیاتور» در مجموع به فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در ۱۱ شاخه نیز نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرد.

«ریدلی اسکات» در مصاحبه‌ای با نشریه امپایر به بهانه اکران فیلم «آخرین دوئل» اعلام کرده بود که پس از ساخت فیلم «ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بوناپارت»، دنباله فیلم «گلادیاتور» را به سینما خواهد آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین