کد خبر: ۸۲۲۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

اعلام آرای انضباطی دیدار آرمان گهر سیرجان و چادرملو اردکان

کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم آرمان گهر سیرجان و چادر ملواردکان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول را صادر کرد.
اعلام آرای انضباطی دیدار آرمان گهر سیرجان و چادرملو اردکان
آفتاب‌‌نیوز :

مسابقه تیم‌های آرمان گهر سیرجان و چادر ملواردکان برگزار و از سوی بابک رضی، مربی تیم آرمان گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری با مربی تیم مقابل رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰۰ جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدسعید اخباری، سرمربی تیم چادرملو اردکان به دلیل رفتار غیرورزشی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رضایی، منتسب به تیم آرمان گهرسیرجان به خاطر رفتار غیرورزشی به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

حسین عزیزی، ماساژور تیم چادرملو اردکان به دلیل رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری با مربی تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسول نوری، تدارکات تیم آرمان گهر سیرجان به دلیل رفتار غیر ورزشی باید ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

تیم چادر ملواردکان به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

الیاس نکونام، مربی تیم آرمان گهر سیرجان به خاطر بدرفتاری در قبال مربی مقابل یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم آرمان گهر سیرجان به خاطر داشتن ۷ بازیکن اخطاری باید ۱۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین