کد خبر: ۸۲۳۰۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

سعید عزت‌اللهی و حضور ناگهانی در زلزله ترکیه

اردوی تدارکاتی تیم وایله در ترکیه باعث شد تا همزمان با زلزله جنوب شرق این کشور، سعید عزت‌اللهی نیز در این محل حضور داشته باشد.
سعید عزت‌اللهی و حضور ناگهانی در زلزله ترکیه
آفتاب‌‌نیوز :

بامداد دوشنبه زلزله‌ای به قدرت 7.4 ترکیه را لرزاند که تاکنون چند پس‌لرزه دیگر با قدرت نزدیک به هشت ریشتری داشته و منجر به کشته شدن بیشتر از هزار نفر و مجروحیت بسیاری از شهروندان ترک و سوری شده است.

نکته جالب این است که شب گذشته و همزمان با زمین لرزه در ترکیه، سعید عزت‌اللهی و دیگر بازیکنان تیم وایله در فرودگاه آنتالیا حضور داشتند و این شهر را به مقصد دانمارک ترک می‌کردند.

تیم وایله در حوالی ساعت 4:30 هتل محل اقامت را به مقصد فرودگاه ترک کرد و در همان دقایق زلزله چند صد کیلومتر آن‌طرف‌تر، مرز بین ترکیه و سوریه را لرزاند.

با این حال، فاصله آنتالیا تا کانون زلزله باعث شد تا سعید عزت‌اللهی و دیگر بازیکنان وایله این زمین لرزه را حس نکنند و ساعاتی بعد نیز درحالی‌که شهرهایی نظیر هاتای در خرابی شدید فرو رفته بودند، آنها بدون مشکل از فرودگاه آنتالیا به وایله رفتند.

تیم وایله بولدکلاب دو هفته با سعید عزت‌اللهی در ترکیه حضور داشت و حالا دو بازی تدارکاتی نیز در دانمارک برگزار می‌کند که یکی برابر دیناموکیف خواهد بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین