کد خبر: ۸۲۳۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

مصدومیت دروازه‌بان استقلال و گفت‌وگوی عجیب کاپیتان آبی‌ها در زمین مسابقه

علیرضا رضایی به دلیل مصدومیت، نتوانست در نیمه دوم دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان به میدان برود.
مصدومیت دروازه‌بان استقلال و گفت‌وگوی عجیب کاپیتان آبی‌ها در زمین مسابقه
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

پیش از آغاز نیمه دوم علیرضا رضایی که در اواخر نیمه اول دچار مصدومیت شده بود،‌ جای خود را به سینا سعیدی‌فر داد. با بازی کردن سینا سعیدی‌فر تمامی ۲۷ بازیکن استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر برای تیم‌شان به میدان رفتند که این موضوع یک رکورد محسوب می‌شود.

هم‌چنین پیش از آغاز بازی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال که در چند بازی اخیر استقلال دچار مصدومیت شده بود،‌ به زمین آمد و با لباس شخصی به گفت‌وگو با داور بازی پرداخت.

در این بازی زبیر نیک‌نفس که از لیست بازی خط خورده بود، در جایگاه ویژه حضور داشت و نظاره‌گر بازی بود.

در دقیقه ۵۵ بازی، مهدی قایدی روی پاس گل آرش رضاوند موفق شد گل دوم استقلال را به ثمر برساند. با این گل تماشاگران به شدت به تشویق مهدی قایدی پرداختند.

پس از گل دوم استقلال، هواداران، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را به شکل ایسلندی تشویق کردند.

در دقیقه ۷۰ بازی، عارف غلامی پس از برخورد با بازیکن نفت مسجد سلیمان در محوطه جریمه استقلال، به شدت احساس آسیب‌دیدگی کرد. او پس از بهبودی شرایط خود توانست به بازی ادامه دهد.

در دقایق پایانی مسابقه، مهدی قایدی می‌توانست روی یک ضربه پنالتی هت‌تریک کند اما نتوانست ضربه خود را به گل تبدیل کند تا حسرت از دست رفتن این پنالتی را بکشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین