کد خبر: ۸۲۳۴۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
لیگ برتر فوتبال

دشت یک امتیازی ملوان در اصفهان/ ذوب‌آهن و تارتار به جدایی نزدیک‌تر شدند

ذوب‌آهن در اصفهان مقابل ملوان با تساوی یک بر یک متوقف شد تا مهدی تارتار یک گام دیگر به برکناری نزدیک‌تر شود.
دشت یک امتیازی ملوان در اصفهان/ ذوب‌آهن و تارتار به جدایی نزدیک‌تر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تساوی یک بر یک به دست آمد.

با وجود اینکه شاگردان مهدی تارتار نیاز بیشتری به پیروزی داشتند، اما این میهمان سورمه‌ای پوش بود که در ۴۵ دقیقه‌ی نخست نمایش بهتری داشت و صاحب چند موقعیت خوب شد که بی‌دقتی مهاجمان و عملکرد خوب حبیب فرعباسی مانع از باز شدن دروازه‌ی گاندو‌ها شد.

در ۴۵ دقیقه‌ی دوم، اما قفل دروازه‌ها شکست. ابتدا در دقیقه‌ی ۴۸ میلاد جهانی، بازیکن سابق ذوب‌آهن و فعلی ملوان با اشتباهی مهلک در دفع توپ، دروازه‌ی رضا حیدری را باز کرد و ذوب‌آهن را خلاف جریان بازی پیش انداخت. پس از این گل شاگردان مازیار زارع برای ادامه مسیر خوبی که در پیش گرفته‌اند بر شدت حملات خود افزودند و به نتیجه رسیدند.

سهیل فداکار در دقیقه‌ی ۶۸، ارسال محمدصادق بارانی را با ضربه سری دقیق به گل تساوی تبدیل کرد تا انزلی‌چی‌ها از شکست فرار کنند. آن‌ها در ۱۰ هفته اخیر تنها یک شکست را متحمل شده‌اند و چهار پیروزی به دست آورده‌اند. در سوی مقابل ذوبی‌ها هفتمین هفته بدون برد را سپری کردند تا همچنان در بحران باقی بمانند و تارتار یک قدم دیگر به برکناری نزدیک‌تر شود.

در حال حاضر گاندو‌های اصفهانی ۲۰ امتیازی هستند و در رده‌ی سیزدهم جای گرفته‌اند و باید با ین وضعیت به استقبال دربی اصفهان بروند. قو‌های سپید انزلی، اما با ۲۲ امتیاز، رتبه‌ی یازدهم را به خود اختصاص دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین