کد خبر: ۸۲۳۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
قبل از انقلاب، ایران گاو شیرده آمریکا بوده

رئیس پژوهشگاه باقرالعلوم: ایران رتبه دهم دنیا در رشد اقتصادی را کسب کرده!/ آمریکا درحال ورشکستگی است

رئیس پژوهشگاه باقرالعلوم (ع) با بیان اینکه امروز آمریکا درحال ورشکستگی است، گفت: روزی که دنیا ارز دیگری را بجای دلار انتخاب کند قطعا شاهد سقوط آمریکا خواهیم بود.
رئیس پژوهشگاه باقرالعلوم: ایران رتبه دهم دنیا در رشد اقتصادی را کسب کرده!/ آمریکا درحال ورشکستگی است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی امشب چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه در هشتمین شب جشن انقلاب که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در مسجد امیرالمومنین (ع) پردیسان قم برگزار شد، اظهار کرد: پیش از سال ۵۷ ایران نوکر آمریکا در منطقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران گاو شیرده آمریکا بوده است، مطرح کرد: در طول تاریخ پیش از انقلاب بزرگان بسیاری برای رهایی از این شرایط قیام کردند و خون‌های بسیاری در این راه ریخته شد.

رئیس پژوهشگاه باقرالعلوم (ع) با بیان اینکه پیش از انقلاب مساجد تقریبا خلوت بودند، عنوان کرد: تقریبا تمام سیاست‌مداران آمریکا به این نتیجه رسیده بودند که ایران جزیره امن آمریکا شده است، ولی از نیمه دوم سال ۵۶ حضور مردم در مساجد پررنگ‌تر شد و مردم برای حفاظت از دین خود به میدان آمدند.

وی با اشاره به اینکه با توکل و تکیه به خداوند توانستیم انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم و در دنیا سربلند شویم، خاطرنشان کرد: امروز نیز برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه راهی جز توکل به خداوند نداریم.

موسوی تاریخ پیش از انقلاب اسلامی را مدنظر قرار داد و گفت: ملی شدن صنعت نفت به این معنا بود که ایران نفت خود را از سیطره انگلیس خارج کرده و به قدرت نوظهور وقت یعنی آمریکا بدهد. این اتفاق موجب شد طبق قراردادی نفتی که ایران داشته است هزینه‌های بسیاری را با عناوینی ازجمله استهلاک، غرامت، سرقفلی و ... پرداخت کند.

عضو حقیقی شورای عالی جوانان با بیان اینکه پیش از انقلاب با بهانه‌های مختلف ایران را سرکیسه می‌کردند، تصریح کرد: امروز چنین اجازه‌ای به هیچ کشوری داده نمی‌شود و این به معنای استقلال، اقتدار و سربلندی است.

وی با اشاره به اینکه آقایی و سروری قیمت بالایی دارد، یادآور شد: در جنگ تحمیلی تمام دنیا پشت عراق بودند و جمهوری اسلامی به تنهایی ایستادگی می‌کرد که امروز می‌توانیم وضعیت شهر‌های عراق را با ایران مقایسه کنیم.

موسوی با بیان اینکه امروز آمریکا در حال ورشکستگی است، اضافه کرد: روزی که دنیا ارز دیگری را بجای دلار انتخاب کند قطعا شاهد سقوط آمریکا خواهیم بود.

وی با اشاره به بدهی‌های سنگین آمریکا به کشور‌های دیگر، بیان کرد: پس از آمریکا سنگین‌ترین بدهی‌ها برای ژاپن است.

رئیس پژوهشگاه باقرالعلوم (ع) آخرین آمار‌های جهانی را مدنظر قرار داد و مدعی شد: طی این آمار ایران رتبه دهم دنیا در رشد اقتصادی و تولید داخلی را کسب کرده است!

وی با بیان اینکه نتیجه بزرگ انقلاب اسلامی، آقایی و سروری در دنیا بوده است، اظهار کرد: استکبار جهانی نمی‌خواهد انقلاب اسلامی معادلات دنیا را به هم بریزد و شرایط آن‌ها را بدتر کند که این موضوع شرایط را در ادامه راه سخت‌تر خواهد کرد.

موسوی در پایان تاکید کرد: برای نابودی آمریکا نیازی به جنگ نظامی نداریم چراکه بدهی‌های آمریکا به دنیا می‌تواند این کشور را نابود کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین