کد خبر: ۸۲۳۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

بازدید قالیباف از مناطق زلزله‌زده خوی

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی روز جمعه با سفر به خوی از مناطق زلزله‌زده این شهرستان بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده و مسایل و مشکلات زلزله زدگان قرار گرفت.
بازدید قالیباف از مناطق زلزله‌زده خوی
آفتاب‌‌نیوز :

رییس مجلس شورای اسلامی پس از حضور در خوی، در محل استقرار اردوگاه‌های اسکان اضطراری در جمع مردم حاضر شد و از درد دل‌های آنان را شنید.

بازدید از منازل مسکونی زلزله زده، بازدید از کمپ‌های اسکان اضطراری زلزله زدگان و دریافت گزارش از مسوولان در خصوص اقدامات اجرایی از جمله برنامه‌های قالیباف در سفر به خوی است.

طی ۱۲ روز گذشته از زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی، رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وززای کشور، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و همچنین بسیاری از مسوولان کشوری به خوی سفر کرده و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و کمبود‌ها قرار گرفته اند.

زلزله ۵.۹ ریشتری ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن ماه جاری شهرستان خوی را لرزاند که در این زلزله‌ها علاوه بر فوت ۳ نفر و مصدومیت بیش از هزار نفر، افزون بر ۹ هزار واحد مسکونی هم دچار خسارت شد.

دولت برای جبران خسارت‌ها و ساخت واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض تصویب کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین