کد خبر: ۸۲۳۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
عابدینی گفته " زن و مرد و ریز و درشت در راهپیمایی حضور داشته باشند"

امام جمعه قزوین: زندانیان عفوشده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شوند/حتی افراید که با عصا راه می‌روند هم باید در راهپیمایی شرکت کنند!

امام جمعه قزوین گفت: از فرزندان گرامی که از راه خطا برگشته‌اند و توسط رهبری عفو شدند، می‌خواهیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت داشته باشند و نشان دهند که شایستگی این لطف رهبری را داشته‌اند. با همه کسانی که می‌شناسیم، تماس بگیریم و حضور در راهپیمایی را به آن‌ها یادآوری کنیم و باید فضایی خلق کنیم تا همه اقشار از کودک و جوان گرفته تا افراد کهنسال، زن و مرد و ریز و درشت در این راهپیمایی حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند. حتی آن کسانی که با عصا راه می‌روند، هم باید در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حاضر شوند.
امام جمعه قزوین: زندانیان عفوشده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شوند/حتی افراید که با عصا راه می‌روند هم باید در راهپیمایی شرکت کنند!
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجد‌النبی اقامه شد با تاکید بر لزوم حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: اعتقاد دارم با روحیاتی که در مردم مؤمن استان قزوین وجود دارد، همه انتظار فردا را می‌کشند تا برای حماسه‌آفرینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: امروز هم وظیفه داریم که با همه کسانی که می‌شناسیم، تماس بگیریم و حضور در راهپیمایی فردا را به آن‌ها یادآوری کنیم و باید فضایی خلق کنیم تا همه اقشار از کودک و جوان گرفته تا افراد کهنسال، زن و مرد و ریز و درشت در این راهپیمایی حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند. حتی آن کسانی که با عصا راه می‌روند، هم باید در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حاضر شوند.

عابدینی با بیان اینکه هر طور شده باید خودمان را به راهپیمایی فردا برسانیم، ادامه داد: از رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنیم که در ایام‌الله دهه مبارک فجر و جشن انقلاب اسلامی آن دسته از فرزندانشان را که به ساحت مقدس ایشان جسارت کردند را بخشیدند. از این فرزندان گرامی هم که از راه خطا برگشته‌اند و توسط رهبری عفو شدند، می‌خواهیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت داشته باشند و حقیقتاً نشان دهند که شایستگی این لطف رهبری را داشته‌اند.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله ضیاء آبادی در شهر ضیاء‌آباد از توابع شهرستان تاکستان گفت: با توجه به اینکه سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی امکان برگزاری مراسم تشییع برای ایشان فراهم نشد، اما روز گذشته مراسم پرشکوهی برای ایشان در زادگاهشان برپا شد. در ضمن از مسئولان فرهنگی می‌خواهیم که در شهر قزوین برای ایشان مراسم تجلیل برگزار کنند.

عابدینی با اشاره به مبارزات مردم بحرین افزود: اطمینان داریم که با استمرار این مبرزات مردم بحرین رژیم ظالم این کشور را سرنگون خواهند کرد و در این زمینه آینده روشنی برای آن‌ها می‌بینیم و بر اساس وعده‌های الهی مطمئنیم که کشور بحرین هم روزی صاحب جمهوری اسلامی مقتدری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به سالروز صدور حکم تاریخی امام درباره سلمان رشدی را پیش‌رو داریم، باید اذعان کنیم که سلمان رشد نمونه بارزی از کسانی است که مشمول غضب خدا شد و سرنوشت سلمان رشدی درس عبرتی برای افرادی شده که قصد جسارت به ساحت دین و پیامبر اکرم (ص) را دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین