کد خبر: ۸۲۳۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سپاه: عوامل اصلی حمله پهپادی به اصفهان را بازداشت کردیم

با توجه به ادامه دار بودن جریان تحقیقات از متهمین بازداشت شده، لذا اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی منتشر خواهد شد.
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سپاه: عوامل اصلی حمله پهپادی به اصفهان را بازداشت کردیم
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درخصوص حمله پهپادی به یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در اصفهان بیانیه مشترکی صادر کردند و از بازداشت "عوامل اصلی" این حمله خبر داده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری تسنیم؛ در این بیانیه آمده است: با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان ارواحنافداه در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش نا‌کام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.

براساس این بیانیه؛ با توجه به ادامه‌دار بودن جریان تحقیقات از متهمین بازداشت شده، لذا اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی منتشر خواهد شد. اجمالا تاکنون دخالت مزدوران رژیم موقت صهیونیستی در آن اقدام اثبات شده است.

در پایان این بیانیه نوشته شده است: اگرچه عملیات ناکام رژیم غاصب در پی استیصال از ضربات کوبنده‌ای است که در درون سرزمین‌های اشغالی دریافت کرده است، با این حال، جان‌برکفان گمنام در دو نهاد اطلاعاتی کشور اعلام می‌نمایند به رغم ناکامی آن رژیم در اقدام سخیف پیشگفته، با این‌حال نفس تعدی به حریم مقدس مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجازات مضاعف داشته و با واکنش عبرت‌آموز حافظان امنیت ایران مقتدر مواجه خواهد شد.

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین