کد خبر: ۸۲۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۹:۲۸

شکارچیان جنگ جهانی دوم

آفتاب‌‌نیوز :  اين نمايشگاه و نمايش هوايي از طرف نيروي هوايي روسيه ترتيب داده شده است و در آن بيش از ‪ ۱۰۰‬فروند هواپيماي نظامي تاريخي و پيشرفته همچنين بالگردهاي نظامي شركت دارند.

از جمله هواپيماهاي تاريخي كه در اين نمايش هوايي شركت دارد، جنگنده دو موتوره "ديت" است كه به سفارش "واسيلي استالين" پسر رهبر وقت شوروي ساخته شده بود و در نوع خود استثنايي است.

در نمايش هوايي ويژه اين نمايشگاه هم بيش از ‪ ۷۰‬فروند هواپيماي جنگي از جمله هواپيماهاي "سوخو- ‪" ،"۲۷‬ميگ - ‪ "۲۹‬و نيز بالگردهاي نظامي "ام.آي -‪ "۲۴‬شركت خواهند كرد.

در اين قسمت گروههاي هوايي ممتاز روسي به نامهاي "روسكي ويتيزي" ، "استريژي" و "بركوتي" كه در اكثر نمايشهاي هوايي روسيه به اجراي حركات زيبا و پيچيده هوايي مي‌پردازند، حضور دارند.

تدابير امنيتي شديد در محوطه برگزاري اين نمايشگاه به مورد اجرا گذاشته شده و همه هواپيماها بدقت مورد بازرسي قرار گرفته‌اند و جايگاه تماشاگران از محل استقرار هواپيماها يك كيلومتر فاصله دارد.

همچنين براي جلوگيري از وقوع هر گونه حادثه غيرمترقبه‌اي ‪ ۱۷۰۰‬مامور پليس به همراه ‪ ۶۰۰‬نفر از كادر نظامي وزارت كشور و ‪ ۷۰۰‬مامور سازمان امنيت فدرال تامين امنيت مراسم را بر عهده دارند.

بليط ورودي به اين نمايش هوايي كه تا ‪ ۳۱‬جولاي (‪ ۹‬مرداد ماه) ادامه دارد، ‪ ۲۰۰‬روبل (حدود هشت دلار) است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین