کد خبر: ۸۲۴۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

دفاع خسرو حیدری از ساپینتو و کنایه به سرمربی پیکان

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به ادعای سرمربی پیکان درباره فحاشی سرمربی آبی‌ها، گفت: اجازه توهین از طرف نیمکت استقلال را نمی‌دهم. (مجتبی) حسینی به نیمکت ما توهین کرد و من شنیدم.
دفاع خسرو حیدری از ساپینتو و کنایه به سرمربی پیکان
آفتاب‌‌نیوز :

خسرو حیدری مربی تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات رخ داده در دیدار دیروز این تیم برابر پیکان اظهار کرد: متاسفانه کل نیمکت تیم پیکان در طول بازی به داور اعتراض می‌کرد، ولی به گواه تصاویر تلویزیونی تیم ما اعتراضی به داور نمی‌کرد. در یک صحنه که فکرش را هم نمی‌کردم، حسینی به نیمکت ما توهین کرد و به روی ماتا حرف ناشایستی زد که من از گفتنش خجالت می‌کشم، اما ویدئو آن همه جا منتشر شد. آقای حسینی شما که پرتغالی بلد نیستید، ولی من فارسی بلد هستم و حرف زشت شما را خطاب به ماتا شنیدم. او بی‌احترامی کرد. بهتر است فوتبالی حرف بزنیم، چون در جریان بازی تیم پیکان جز یک فرصت، موقعیت خاصی نداشت.

وی افزود: خوشحالیم چهارمین برد پیاپی را کسب کردیم و مقتدرانه برنده شده‌ایم. ما سعی می‌کنیم در زمین حرف بزنیم و سهم خودمان را در ناکامی هم می‌بینیم. ما حتی سعی کردیم این بازی لب خط هم نرویم و خود ریکاردو ساپینتو هم خیلی آرام بود. واقعا بی‌انصافی است که هر تیمی می‌بازد به نیمکت ما حمله می‌کند. همین بازی رفت مقابل پیکان داوری در نتیجه اثرگذار بود. آیا ما در طول بازی بی‌احترامی به داور یا آقای حسینی کردیم؟ فدراسیون باید با این کار‌ها برخورد کند.

حیدری افزود: من برای باشگاه پیکان که خودم هم در آن تیم بازی کرده‌ام، احترام قائل هستم، ولی باید نسبت به رفتار‌های کادرفنی این تیم یک تجدیدنظری صورت بگیرد. امیدوارم دیگر شاهد این موارد نباشیم. در بازی قبلی مقابل مس هم دیدیم که یک نفر مثل جیمی‌جامپ آمد و به سینه مربی ما کوبید. این چیز‌ها زشت است و باید ظرفیت باخت را در خودمان بالا ببریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش با ابراز تعجب از محرومیت ریکاردو ساپینتو، بیان کرد: در بازی با مس یک فرد که من واقعا فکر کردم جیمی‌جامپ است، به سمت ساپینتو حمله‌ور شد و به سینه او کوبید. بعد ساپینتو اخراج شد! همان زمان هواداران استقلال در حال تشویق ساپینتو بودند. او هم به سمت آن‌ها رفت و با آن‌ها به ابراز احساسات مشغول شد. در ادامه هم راهی رختکن شد که در مسیر رختکن هم طبق فیلم‌های موجود بازهم به او حمله شد.

مربی استقلال اضافه کرد: حقیقت این است که نه ساپینتو و نه دستیارانش در جریان هیچ مصافی، هیچ حرف زشت و بی ادبانه‌ای به تیم حریف نزده‌اند و ساپینتو همواره به رعایت احترام و حفظ حرمت نیمکت تیم حریف تاکید دارند. محروم شدن ساپینتو به خاطر اتفاقات بازی با مس باورکردنی نیست و هیچ دلیل منطقی‌ای پشت آن نیست. لازم است این نکته را هم بگویم که من خودم هم به عنوان یک عضو کوچک مکتب استقلال، هیچگاه اجازه نمی‌دهم نیمکت تیم استقلال به تیم حریف توهین کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیشب بار دیگر سرمربی تیم فوتبال استقلال را محروم کرد و در ابلاغیه‌ای جداگانه، ۴۸ ساعت به وی مهلت داد تا درباره اتفاقات دیدار آبی‌ها مقابل پیکان نیز دفاعیات خود را به این نهاد ارسال کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین