کد خبر: ۸۲۶۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

اختلاف نظر بین نکونام و باشگاه فولاد تایید شد!

سخنگوی باشگاه فولاد با تایید اختلاف نظر بین باشگاه و جواد نکونام، گفت: البته این اختلاف نظر آنقدر بزرگ نیست که مشکل ساز شود.
اختلاف نظر بین نکونام و باشگاه فولاد تایید شد!
آفتاب‌‌نیوز :

آرمین مرادی با بیان این که فولاد و نکونام تمایل به ادامه همکاری دارند، اظهارکرد: ان شاءالله این اختلاف نظرها از بین می رود و ما از آقای نکونام استفاده می کنیم و برابر الهلال آبروداری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور آقای رادکیا سرپرست باشگاه در قطر برای رفع چالش های ایجاد شده است؟ گفت: آقای رادکیا به قطر سفر می کند که برای بازی با الهلال کنار تیم باشد اما صحبت ها با آقای نکونام انجام شده است.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: اختلاف نظرهایی بین نکونام و باشگاه وجود دارد اما آنقدر بزرگ نیست که نتوان آن ها را حل کرد. اکنون موضوع ایران مطرح است و همه ما در این جا سربازهای ایران هستیم و بحث ملی است. خود آقای نکونام هم این موضوع را به خوبی می داند و ان شاءالله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: لطفا از فولاد حمایت شود و بازهم می گویم اختلاف نظرهایی بین نکونام و باشگاه وجود دارد اما آنقدر بزرگ نیست که مشکل ساز شود و نکونام با ما ادامه می دهد. ضمن این که چنین اختلاف نظرهایی در همه باشگاه های ایرانی وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین