کد خبر: ۸۲۷۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

فرمانده سپاه تهران: مجروح زیاد دادیم اما از سلاح گرم استفاده نکردیم

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: در اغتشاشات اخیر علی‌رغم اینکه مجروحین زیادی دادیم، اما از سلاح گرم استفاده نکردیم.
فرمانده سپاه تهران: مجروح زیاد دادیم اما از سلاح گرم استفاده نکردیم
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسن حسن‌زاده گفت: بابت ماموریت مقابله با این فتنه بزرگ جهانی هم باید دست تک‌تک عزیزان انتظامی و بسیجیان را بوسید. این فتنه بزرگی که مرکزیت آن در تهران بود و گستردگی آن بیش از گذشته بود را شما مهار کردید و این دستاورد بسیار بزرگی است. تمام نیرو‌ها و حافظان امنیت با سعه صدر کامل و توام با اقتدار این فتنه را کنترل کردند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: اسنادی که از دشمن در اختیار داریم نشان می‌دهد آن‌ها روی خسته شدن نیرو‌های امنیتی حساب کرده بودند و فکر می‌کردند بعد از گذشت یک هفته دیگر به میدان نمی‌آیند، اما بعدا در گزارشات خود به ایستادگی و خستگی‌ناپذیری نیرو‌های امنیتی ما اذعان کردند. در اغتشاشات اخیر علی‌رغم اینکه مجروحین زیادی دادیم، اما از سلاح گرم استفاده نکردیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: تعاملات بین سپاه تهران و عزیزان فاتب امروز در بهترین حالت خودش نسبت به گذشته بوده است و به لطف خدا در تعاملات به حد نساب خوبی رسیده‌ایم.

سردار حسن‌زاده بیان کرد: در وضعیتی هستیم که دشمنان ما هیچ امیدی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان برای پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی ندارند. اما به خطا‌های ما امید بسته تا بتوانند از آن برای موفقیت خود استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین