کد خبر: ۸۲۷۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
تبلیغات

بهترین هتل‌های پنج ستاره شیراز کدامند؟

شیراز بدون شک یکی از زیباترین شهر‌های ایران است. همین موضوع باعث شده است که این شهر به یکی از مقصد‌های محبوب مسافران ایرانی و خارجی تبدیل شود.
بهترین هتل‌های پنج ستاره شیراز کدامند؟
آفتاب‌‌نیوز :

طبیعتاً یکی از چالش‌های اصلی در هر سفر، تعیین اقامتگاه است، به همین منظور در این نوشته تلاش می‌کنیم تا بهترین هتل‌های پنج ستاره شیراز را معرفی کنیم و سپس، هتل پرسپولیس شیراز را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم.

اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبای شیراز را دارید، این مقاله را تا پایان بخوانید.

هتل‌های پنج ستارهٔ شیراز

یک هتل مناسب برای اقامت خانوادگی، هتلی است که امکانات رفاهی مناسبی را برای محیط سالم خانواده و تمامی رده‌های سنی فراهم کند.

از دید عموم مسافران، آن دسته از هتل‌های پنج ستاره از جایگاه بهتری برخوردارند که فضایی دنج و آرام، رفتار حرفه‌ای و محترمانه و همچنین کیفیتی ایده‌آل را در کنار قیمت مناسب ارائه دهند.

شهر شیراز به عنوان یکی از توریستی‌ترین نقاط کشور، هتل‌های مجلل و پرتعدادی دارد تا بتواند میزبان شمار زیادی از مسافران باشد. در این بخش قصد داریم هتل‌های پنج ستارهٔ این شهر را معرفی کنیم.

در میان هتل‌های پنج ستاره شیراز، هیچ کدام سنتی نیستند. در واقع هتل‌هایی که بنا‌های قدیمی دارند یا آن‌هایی که از چیدمان و دکوراسیون سنتی بهره می‌برند، هیچ یک در ردهٔ پنج ستاره‌های شیراز جای نمی‌گیرند، بنابراین اگر به دنبال یک هتل پنج ستاره در این شهر هستید، باید منتظر یک محیط لوکس و امروزی باشید.

هتل بزرگ شیراز، هتل الیزه، هتل چمران، هتل بین الحرمین، هتل زندیه، هتل پارس، هتل کریم‌خان، هتل هما، هتل پرسپولیس و چندین مورد دیگر که مهم ترینِ آن‌ها نام برده شد، همگی جزو موارد ۵ ستاره شهر شیراز هستند.

در میان نام‌هایی که عنوان شد، هتل پرسپولیس یکی مجلل‌ترین و گرا‌ترین هتل‌های شهر است، به همین منظورادامهٔ نوشته را به بررسی هتل پرسپولیس شیراز اختصاص خواهیم داد.

هتل پرسپولیس در شیراز

هتل بین المللی پرسپولیس در مرکز شهر شیراز، یکی از هتل‌های پنج ستارهٔ پایتخت فرهنگی ایران است. این هتل که از ۷ طبقه تشکیل شده است، شامل ۱۰۴ اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت کانکت و آپارتمان است که تلاش می‌کند تا با خدمات مناسب، رفاه حال میهمانان را فراهم کند.

لابی این هتل بین المللی با محیطی آرام و زیبا در طبقهٔ همکف، همواره پذیرای میهمانان است. همچنین یک رستوران برای صرف وعده‌های غذایی و کافی شاپ ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات به مسافران در تمامی ساعات شبانه روز، دیگر امکانات قابل دسترس در هتل پرسپولیس هستند.

دو تالار بزرگ هدیش و تچر جهت برگزاری سمینارها، همایش‌ها و مجالس، از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

سونا، جکوزی، استخر، بدن سازی و بیلیارد در بخش مجتمع ورزشی، اینترنت وایرلس، فروشگاه صنایع دستی، آرایشگاه، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته و...، از دیگر امکانات هتل بین المللی پرسپولیس به‌حساب می‌آیند.

اتاق‌ها

همان گونه که بیان شد، هتل بین المللی پرسپولیس دارای ۱۰۴ اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت کانکت و آپارتمان است که با بهره‌مندی از طراحی و امکانات متنوع مانند قفل الکترونیکی، اتصال به اینترنت، تلویزیون، سیستم صوتی ماهواره، خط تلفن مستقیم و...، آماده میزبانی شایسته از میهمانان است.

رستوران هتل

رستوران آپادانا که در طبقهٔ همکف هتل پرسپولیس شیراز واقع شده است، محیطی دلپذیر همراه با تنوع بالای غذا‌های ایرانی، فرنگی و دریایی است که با استفاده از پرسنل مجرب، آماده پذیرایی از میهمانان و پاسخگونی به نیاز‌های گوناگون آن هاست.

کافی شاپ هتل

کافی شاپ وتریا لوتوس هتل بین المللی پرسپولیس با سرویس دهی ۲۴ ساعته، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در تمامی ساعات شبانه روز، محیطی آرام و دلپذیر را تجربه کنید. نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، کیک و دسر، مواردی هستند که با تنوع بسیار بالا، در منوی این کافی شاپ یافت می‌شوند.

بهترین هتل‌های پنج ستاره شیراز کدامند؟

رزرو هتل پرسپولیس شیراز

اگر قصد سفر به شهر زیبای شیراز را دارید، بهتر است که از قبل برای اقامت خود اقدام کنید؛ خصوصاً اگر زمان سفر شما، در ماه‌های شلوغ سال باشد.

شهر شیراز به عنوان مهد شعر و پایتخت فرهنگی ایران، همواره میزبان گردشگران فراوانی از داخل و خارج کشور است، به همین دلیل رزرو محل اقامت خود، یکی از ملزومات مهم پیش از سفر محسوب می‌شود.

اگر به دنبال رزرو هتل پرسپولیس شیراز تا ۷۰ درصد تخفیف هستید، می‌توانید از خدمات وب سایت فلای تودی استفاده کنید. خدمات آنلاین فلای تودی این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا با صرفه‌جویی در وقت، اقدام به جستجو و مقایسه خدمات گردشگری کنند.

برای رزرو هتل خود در این وب سایت، کافی است مقصد یا نام هتل، تاریخ ورود و خروج، تعداد مسافرین و تعداد اتاق را وارد کنید، سپس در کمترین زمان، بهترین قیمت‌ها به همراه اطلاعات کاملی از هتل‌ها برای شما نمایش داده شود که این اطلاعات شامل امکانات هتل، عکس‌ها و نوع اتاق‌هاست.

بهترین هتل‌های پنج ستاره شیراز کدامند؟

کلام آخر

شهر شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی و یکی از زیباترین شهر‌های ایران، مقصدی بسیار محبوب برای مسافران ایرانی و خارجی محسوب می‌شود. انتخاب هتل مناسب، قطعًا بخشی حیاتی در این سفر است.

در این نوشته تلاش کردیم تا هتل هایی، چون هتل بزرگ شیراز، هتل الیزه، هتل چمران، هتل بین الحرمین، هتل زندیه، هتل پارس، هتل کریم‌خان، هتل هما و هتل بین المللی پرسپولیس را به عنوان بهترین هتل‌های این شهر معرفی کنیم.

در ادامه نیز هتل پرسپولیس شیراز را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دادیم و اتاق ها، رستوران، کافی شاپ و سایر امکانات آن را بیان کردیم.

اگر به دنبال رزرو اتاق در هتل‌های شیراز هستید، می‌توانید از خدمات آنلاین گروه مجموعه فلای تودی بهره‌مند شوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین