کد خبر: ۸۲۸۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
گروسی حمله احتمالی به تاسیسات اتمی ایران را غیرقانونی دانست

واکنش نتانیاهو به اظهارات گروسی درباره حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران؛ خارج از کدام قانون است؟

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران مبنی بر غیرقانونی بودن حمله به تاسیسات اتمی ایران واکنش نشان داد.
واکنش نتانیاهو به اظهارات گروسی درباره حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران؛ خارج از کدام قانون است؟
آفتاب‌‌نیوز :

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در واکنش به اظهارات رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره غیرقانونی بودن حمله به تاسیسات اتمی ایران گفت: "رافائل گروسی فردی ارزشمند است که اظهاراتی بی ارزش به زبان آورده است."

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی در نشست کابینه این رژیم، قانون بین الملل را به چالش کشید و خطاب به مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: (حمله به تاسیسات اتمی ایران) خارج از کدام قانون است.

این مقام ارشد رژیم صهیونیستی بدون اشاره به نقش این رژیم در کشتار و اخراج دسته جمعی فلسطینی‌ها و اشغال سراسر سرزمین آنها توسط صهیونیستها گفت: "آیا ایران که آشکارا خواستار از بین رفتن ما می شود مجاز است تا ابزارهای کشتار و از بین بردن ما را فراهم کند."

نتانیاهو بدون اشاره به وجود زرادخانه های اتمی رژیم صهیونیستی و سیاست های تجاوزکارانه و اشغالگرانه این رژیم افزود: آیا ما را از دفاع از خود منع می کنید؟ روشن است که ما حق داریم از خود دفاع کنیم.

گروسی در سفر به ایران و در نشست مطبوعاتی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال تهدیدات علیه تاسیسات هسته ای صلح آمیز ایران گفته بود: هرگونه اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای کاملا غیرقانونی است.

نتانیاهو تاکنون بارها تهدید کرده است که با یا بدون هماهنگی با آمریکا و متحدانش ممکن است تاسیسات اتمی ایران را هدف حمله قرار خواهد داد. این درحالی است که خود نتانیاهو می داند که دست زدن به هرگونه ماجراجویی احمقانه علیه ایران و محور مقاومت چه پیامدهای سنگینی برایش به همراه داشته و برچیده شدن رژیم جعلی صهیونیستی را به جلو خواهد انداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
8
23
نقش این رژیم در کشتار و اخراج دسته جمعی فلسطینی‌ها و اشغال سراسر سرزمین آنها توسط صهیونیستها...,
خب ایران به ایران چه ارتباطی داره؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین