کد خبر: ۸۲۸۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
تبلیغات

پرفروش‌ترین روانکار صنعتی ایرانی در سال ۱۴۰۱

روغن‌های صنعتی بهران، همچنین در کارکرد‌های طولانی‌مدت و تحت فشار زیاد از قطعات در برابر سایش و آسیب‌های احتمالی دیگر حفاظت می‌کند. این روانکار‌ها از روغن پایه تمام سنتتیک و ترکیبات پیشرفته مرغوب تهیه می‌شوند و غلظت بالایی که دارند، تا حد زیادی از ریزش و نشتی در امان هستند.
پرفروش‌ترین روانکار صنعتی ایرانی در سال ۱۴۰۱
آفتاب‌‌نیوز :

برخی از برند‌های روغن صنعتی به عنوان روغن پرفروش در سال شناخته می‌شوند و سهم بالاتری از نرخ خرید و طرفداری را در بین خریداران به خود اختصاص می‌دهند. به طور کلی می‌توان گفت که کیفیت و کاربرد محصولات و ویژگی‌های آن‌ها، بر نرخ فروش تأثیر می‌گذارد و سهم آن برند را در بازار تغییر خواهد داد. طبق بررسی‌های انجام شده، برند بهران با بیشترین میزان فروش در سال روبرو بوده است و بر این اساس در این مطلب، این برند را به عنوان پرفروش‌ترین روغن صنعتی ایرانی با هم بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پرفروش‌ترین روانکار صنعتی ایرانی در سال ۱۴۰۱

در میان روانکار‌های صنعتی ایرانی، چند مورد از آن‌ها نرخ فروش بیشتری را در سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص داده‌اند. بهتر است بدانید که روغن ایرانول، بهران، پارس سه برند برتر در سال ۱۴۰۱ هستند. برای خواندن اطلاعات دقیق‌تر وارد لینک شوید. این شرکت‌ها با محصولات با کیفیت خود و قیمت قابل قبولی که اعلام می‌کنند، سعی در جلب رضایت مشتریان و تبدیل آن‌ها به مشتری دائمی دارند. در میان آن‌ها، شرکت بهران بیشترین فروش را در سال ۱۴۰۱ داشته است.

در این قسمت از مقاله، شرکت بهران را معرفی می‌کنیم:

شرکت نفت بهران

پرفروش‌ترین روانکار صنعتی ایرانی در سال ۱۴۰۱

شرکت نفت و گاز بهران یک شرکت تولیدکننده روانکار در ایران است که در زمینه تولید و فروش روغن صنعتی و گریس فعالیت دارد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالایی که دارند، در بین ایرانیان بسیار شناخته‌شده هستند و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند. روغن‌های صنعتی بهران، از محصولات باکیفیت این شرکت هستند که در صنعت و کارخانه‌ها کاربرد زیادی دارند.

برای دیدن برند‌های خارجی معروف روغن در سال ۲۰۲۲ می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

ویژگی‌های اصلی روغن‌های صنعتی بهران و دلیل فروش بالای آن‌ها

پرفروش‌ترین روانکار صنعتی ایرانی در سال ۱۴۰۱

● قدرت چسبندگی زیاد
● عمر طولانی
● جلوگیری از خوردگی قطعات
● عملکرد مناسب در دمای خیلی بالا و خیلی پایین

نرخ فروش محصولات بهران

گفته شد که در سال ۱۴۰۱، روغن‌های صنعتی بهران جز پرفروش‌ترین روغن‌های صنعتی در بازار روانکار بوده‌اند؛ برای اثبات این ادعا می‌توان به اعداد و ارقام ثبت شده تکیه کرد:

عدد ثبت شده برای فروش روغن صنعتی بهران در سال ۱۴۰۱، ۲۹،۹۹۲،۲۱۷ است. این عدد برای روغن موتور بنزینی ۷۷،۹۴۰،۶۵۳ و برای روغن موتور دیزلی ۱۰۸،۰۵۱،۲۸۸ به ثبت رسیده است.

روغن‌های صنعتی بهران، همچنین در کارکرد‌های طولانی‌مدت و تحت فشار زیاد از قطعات در برابر سایش و آسیب‌های احتمالی دیگر حفاظت می‌کند. این روانکار‌ها از روغن پایه تمام سنتتیک و ترکیبات پیشرفته مرغوب تهیه می‌شوند و غلظت بالایی که دارند، تا حد زیادی از ریزش و نشتی در امان هستند. این محصولات در دمای بالا و در مقابل حرارت مقاوم‌اند؛ به طوری که اگر در معرض گرمای شدید قرار گیرند، تا مدت‌ها ویژگی‌های خود را به صورت ثابت حفظ می‌کنند. در مقابل در دمای بسیار پایین نیز گرانروی مناسبی دارد و وظیفه خود را بدون مشکل انجام می‌دهند.

با توجه به ویژگی‌هایی که بیان شد، بدیهی است که بهران فروش زیادی در طول سال داشته باشد و مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. بهران همیشه در دسته برند‌های پرفروش سال معرفی می‌شود و از طریق کیفیتی که ارائه می‌دهد، مشتریان خود را حفظ کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین