کد خبر: ۸۲۸۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

بروز علائم ضعف و بی‌حالی تعدادی از دانش آموزان چند مدرسه در لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از بروز علائمی، چون ضعف و بی‌حالی بین تعدادی از دانش آموزان چند مدرسه در استان خبر داد.
بروز علائم ضعف و بی‌حالی تعدادی از دانش آموزان چند مدرسه در لرستان
آفتاب‌‌نیوز :

رضا عزتی امروز ۱۵ اسفندماه در حاشیه قرارگاه عملیاتی لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز شاهد بروز علائم چون ضعف و بی‌حالی در بین دانش آموزان چند مدرسه در برخی شهرستان‌ها بودیم که با توجه به پیگیری مدیران بلافاصله گروه‌های اورژانس به مدارس اعزام شدند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های اولیه مشخص‌شده در شهرستان‌های پلدختر، دورود و الیگودرز، در مجموع ٣ مدرسه در این ٣ شهرستان با این موضوع مواجه بود که با توجه به بروز استرس و علائم بدحالی در بین برخی دانش‌آموزان گروه‌های پزشکی در محل حاضر شدند و برخی دانش آموزان که نیازمند رسیدگی بیشتر بودند به مرکز درمانی منتقل شدند که در حال حاضر مشکل خاصی برای دانش آموزان به وجود نیامده و روند ترخیص آن‌ها در حال انجام است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان همچنین از بدحال شدن تعدادی از دانش آموزان ٣ مدرسه دخترانه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت خبر داد و افزود: مدیران این مدارس نیز بلافاصله به‌منظور اطمینان از سلامتی دانش‌آموزان و حفظ آرامش آن‌ها با اورژانس تماس گرفتند و نیروهای امدادگر در مدارس حاضر شدند.

عزتی خاطرنشان ‌کرد: بروز استرس نقش بالایی در بدحال شدن دانش آموزان این مدارس داشته است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون اکثر دانش‌آموزانی که به مراکز درمانی منتقل شده بودند پس از ساعاتی کوتاه ترخیص شده و تعدادی نیز به‌منظور اطمینان از سلامتی کامل چند ساعت بیشتر در بیمارستان خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین