کد خبر: ۸۲۸۶۶۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
در بیانیه شماره ۳ اعلام شد؛

وزارت کشور درباره مسمومیت دانش‌آموزان: برخی عوامل در ۶ استان بازداشت شدند/۳ نفر از متهمان با رسانه های معاند در ارتباط بودند

وزارت کشور با اعلام بازداشت برخی از عناصر دخیل در مسموم سازی دانش آموزان توضیح داد: یکی از اعضای این تیم با انتقال و انتشار مواد تحریک کننده از طریق فرزند خود به داخل مدرسه، پس از بدحالی برخی دانش آموزان برای ایجاد ناامنی روانی اقدام به فیلمبرداری و ارسال به رسانه‌های معاند می‌کرد.
وزارت کشور درباره مسمومیت دانش‌آموزان: برخی عوامل در ۶ استان بازداشت شدند/۳ نفر از متهمان با رسانه های معاند در ارتباط بودند
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت کشور سه شنبه شب در سومین بیانیه درباره علل مسمومیت دانش آموزان، اعلام کرد: پیرو بیانیه‌های قبلی در مورد برخی رخدادها و مسایل پیش آمده در تعدادی از مدارس کشور، باستحضار مردم شریف و مومن ایران می رساند در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در واجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فراجا در ۶ استان خوزستان، آذربایجان غربی، فارس، کرمانشاه، خراسان و البرز، تعدادی از افرادی که به تهیه مواد تحریک‌کننده و انتشار آن در بین دانش‌آموزان عزیز اقدام کرده بودند که به بروز عوارض و ناراحتی برای دانش آموزان منجر شده است، شناسایی و دستگیر شدند.

این بیانیه افزود: برابر اطلاع واصله در مورد یکی از تیم‌های چهار نفره، سه نفر از آنان دارای سوء سابقه از جمله فعالیت در اغتشاشات اخیر هستند و ارتباط آنان با رسانه‌های معاند خارجی که نقش برجسته‌ای در اغتشاشات و جنگ ترکیبی اخیر داشته اند، محرز شده است.

وزارت کشور خاطرنشان کرد: یکی از اعضای این تیم ضمن انتقال مواد تحریک کننده از طریق فرزند خود به داخل مدرسه و انتشار آن در بین دانش آموزان، پس از بروز بدحالی تعدادی از عزیزان دانش آموز بلافاصله به تهیه فیلم از آنان در داخل مدرسه و بیمارستان اقدام کرده و صحنه بدحالی دانش آموزان را برای رسانه های معاند ارسال می‌کند تا در راستای سناریوی ایجاد هراس و دلهره در ملت عزیز و دانش آموزان و به تعطیلی کشاندن مدارس بهره برداری شود که اطلاعات تکمیلی از این دستگیری ها پس از پایان تحقیقات توسط سازمان های ذیربط به اطلاع خواهد رسید.

وزارت کشور به ملت شریف و عزیز ایران اطمینان داد عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده‌اند را شناسایی و به دست قانون بسپارد.

وزارت کشور در پایان به اولیای محترم دانش آموزان هم تاکید کرد که توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
6
84
دروغ تا کجا. تموم شهرها درگیر شدن اونوقت اون فرد با بچه اش همه این کارا رو کرده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
10
82
از دروغگویی خسته نشدید اکثریت مردم ایران واقعیت را میدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
6
77
حالا مردم باید خودشان دست به کار شوند و عاملین را دستگیر کنند تا دنیا بفهمد کار چه گروهی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
8
83
برنامه ریزی برای بدنام کردن معترضین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
6
83
بریدد و کمتر ادمهای بیگناه را دستگیر کنید
راننده بدبخت که از هیچی خبر نداره یا چهارتا بدبخت بیچاره را بیچاره تر می کنید و میگیید دستگیر کردیم
کشور را به این وضع انداختید و عذرخواهی هم نمی کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
8
83
کی باور کرد؟ هرچی دلتون میخواد بیانیه بدین. 4 نفر گرفتین، اینا تو 100 تا شهر همزمان مسموم می کردن؟ یه چیزی بگین که مرغ پخته خندش نگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
8
76
باشه بابا شما راست میگین، مثل کشته شدن طفل معصوم کیان پیرفلک و هزار تا مثال دیگه که حوصله تایپشون رو ندارم هر دفعه راستشو گفتین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین