کد خبر: ۸۲۸۹۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
تاکنون هزاران دانش آموز و دانشجو مسموم شده‌اند

نماینده مجلس: در مسمومیت دانش آموزان چیزی نمی‌دانیم/ مانند نحوه شهادت فخری زاده است

بیگی‌نژاد با بیان اینکه در رابطه با مسمومیت دانش آموزان هنوز به جمع‌بندی کلی نرسیده‌ایم، افزود: ما با یک پدیده جدید مواجه هستیم که فعلا اطلاعات تخصصی خاصی درباره آن در دست نیست.
نماینده مجلس: در مسمومیت دانش آموزان چیزی نمی‌دانیم/ مانند نحوه شهادت فخری زاده است
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعلاً گزارش علمی- امنیتی در راستای مسمومیت دانش آموزان منتشر نشده است، تصریح کرد: کمیسیون‌های امنیت و بهداشت مجلس مجدانه پیگیر موضوع هستند و تلاش می‌کنیم که نگرانی و ناراحتی به مشکلات مردم اضافه نشود.

هادی بیگی‌نژاد پنجشنبه ۱۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در رابطه با مسمومیت دانش آموزان هنوز به جمع‌بندی کلی نرسیده‌ایم، افزود: ما با یک پدیده جدید مواجه هستیم که فعلا اطلاعات تخصصی خاصی درباره آن در دست نیست.

وی با بیان اینکه با وجود بررسی‌های تخصصی انجام شده هیچ اثر خاصی از ماده سمی در درب و دیوار کلاس‌های یافت نشده است، ادامه داد: در حال حاضر نه ماده سمی که با آن دانش آموزان را مسموم می‌کنند، می‌شناسیم و نمی‌دانیم با چه تیمی و پروژه‌ای طرف هستیم، این مساله دقیقاً مانند نحوه شهادت دکتر محسن فخری زاده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: کمیسیون‌های امنیت و بهداشت مجلس مجدانه پیگیر موضوع هستند و تلاش می‌کنیم که نگرانی و ناراحتی به مشکلات مردم اضافه نشود.

نماینده ملایر با بیان اینکه در حال حاضر بحث مسمومیت دانش آموزان یک پدیده علمی- امنیتی تبدیل شده است، افزود: متاسفانه امروز این مساله سبب شده تا دشمنان نظام و انقلاب، از نظر رسانه‌ای ذهنیت منفی برای جامعه ایجاد کنند.

بیگی نژاد با تاکید بر اینکه در شرایط حال حاضر کشور پرداختن به اتفاقات و اقدامات مثبت انجام شده و امیدآفرینی در جامعه از وظایف مسئولان و رسانه‌هاست، گفت: به نظر بنده عملکرد این دوره از مجلس در حوزه قانونگذاری خوب بوده، اما در حوزه استیضاح وزرا عملکرد مطلوبی نداشتیم و جای کار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
7
36
چرا آدرس غلط می دهید شهادت دکتر فخری زاده که با سم نبوده و حاصل یک انفجاز از راه دور بوده و مشخص هست کار چه کشوری و با چه نیتی بوده است. اشتباه ادرس ندهید لطفن.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
3
68
شما که پشه را تو آسمان میگیرید اگر یک نفر سطل‌های اشغال را آتش بزند آنی دستگیر می‌شود و ارتباطش با موساد هم در میارید و تو تلویزیون اعتراف هم میگیرید اینقدر قوی بودید الان چه اتفاقی افتاده است نمیتوانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
3
60
شما کی کارآمدی و سودمندی نشان دادید که در این فقره نشان بدهید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین