کد خبر: ۸۲۹۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

دولت عراق سیاست در‌های باز را دنبال می‌کند

مشاور امنیت ملی عراق گفت که دولت فعلی این کشور سیاست در‌های باز به روی کشور‌ها و نیز توسعه روابط در تمام زمینه‌ها را دنبال می‌کند.
دولت عراق سیاست در‌های باز را دنبال می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

قاسم الاعرجی امروز (شنبه) در دفتر خود با «عبداللطیف وهبی»، وزیر دادگستری مراکش و رئیس شورای وزرای دادگستری کشورهای عرب و هیئت همراه او با حضور «خالد شوانی»، وزیر دادگستری عراق دیدار کرد.

در این دیدار علاوه بر پرداختن به مهم‌ترین موضوعات و چالش‌های منطقه‌ای و بین المللی، افق‌های همکاری میان عراق و مراکش و ارتقاء روابط مشارکت و برادرانه میان دو کشور و دو ملت برادر بررسی شد.

به گزارش میدل ایست نیوز، وزیر دادگستری مراکش از توانایی راهبردی و نقش فعال عراق در منطقه قدردانی کرد و افزود: پادشاهی و دولت مراکش، خواستار تداوم و افزایش همکاری‌ها با عراق در تمام زمینه‌ها به ویژه همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی است.

الاعرجی نیز تاکید کرد که دولت «محمد شیاع السودانی»، نخست وزیر عراق، سیاست درهای باز به روی کشورها و ادامه و توسعه روابط در تمام زمینه‌ها از جمله توسعه و تحکیم روابط با مراکش و همکاری میان وزارت دادگستری و مشاور امنیت ملی عراق و وزارت دادگستری مراکش را جهت پایان دادن به پرونده زندانیان، متناسب با قوانین دو کشور دنبال می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین