کد خبر: ۸۲۹۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰

نوجوان ۱۶ ساله تاکستانی قربانی مواد محترقه شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: انفجار مواد محترقه دست‌ساز در شهرستان تاکستان منجر به فوت نوجوان ۱۶ ساله و مصدومیت شدید ۲ نوجوان دیگر شد.
نوجوان ۱۶ ساله تاکستانی قربانی مواد محترقه شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار و تخریب یک واحد دامداری در خرمدشت، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد اتاقک دامداری به‌علت انفجار تخریب شده و متأسفانه بر اثر شدت حادثه یک نوجوان ۱۶ ساله فوت و ۲ نوجوان دیگر به‌شدت مصدوم شده‌اند که با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان عنوان کرد: با وجود هشدارهای متعددی که در این خصوص داده شده باز هم شاهد چنین حوادث تلخی در بین جوانان و نوجوانان هستیم، لازم است خانواده‌ها با حساسیت بیشتری بر رفتار فرزندان خود نظارت کنند.

عزیزی در پایان تأکید کرد: چهارشنبه‌سوری از جمله سنت‌هایی است که اگر با رعایت اصول ایمنی برگزار شود، می‌تواند موجب نشاط، همبستگی و همدلی آحاد جامعه شود، والدین و مسئولان واحدهای آموزشی با هشدار به نوجوانان و جوانان آن‌ها را از خطرات و عوارض ناگوار بازی با آتش، ترقه و مواد محترقه آگاه کنند تا شاهد کاهش حوادث تلخ در چنین ایامی باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین