کد خبر: ۸۳۰۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

امام جمعه تهران: مسموم‌سازی دانش‌آموزان «فتنه» سوم دشمنان بود

خطیب جمعه تهران گفت: رهبری و مردم مظلوم ما با ۳ «فتنه» روبه رو بودند. با کشته سازی، دروغ پردازی و شایعه سازی کردند. دیدید که در ایذه و شاهچراغ چه کردند. در پروژه آخر سال هم سعی کردند با مسموم سازی دانش آموزان و فراخوان دادن ادامه دهند.
امام جمعه تهران: مسموم‌سازی دانش‌آموزان «فتنه» سوم دشمنان بود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام علی حاج علی اکبری، خطیب جمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به این‌که در پایان ماه شعبان هستیم، گفت: آخرین جمعه ماه شعبان است و این فرصت بزرگ الهی که در دسترس ما قرار گرفت در بخش پایانی قرار دارد و ما در پایان این فرصت بزرگ هستیم.

بخش‌هایی از اظهارات علی اکبری را در ادامه می‌خوانید:

حوادث امنیتی و سیاسی حوادث زیر و درشت داشتیم که مردم ما با یک جنگ ترکیبی و جنگ رسانه‌ای مواجه بودند. بیش از ۱۰۰ روز کشور را در معرض حوادث قرار دادند. تلاش کردند چهره مخدوش از انقلاب اسلامی نشان دادند که سر میز مذاکره میوه‌اش را بگیرند و برجام ۲، ۳ و ۴ به دست بیاورند که نتوانستند.

رهبری و مردم مظلوم ما با ۳ فتنه روبه رو بودند. با کشته سازی، دروغ پردازی و شایعه سازی کردند. دیدید که در ایذه و شاهچراغ چه کردند. آرمان‌ها و روح‌الله را شهید کردند. در پروژه آخر سال هم سعی کردند با مسموم سازی دانش آموزان و فراخوان دادن ادامه دهند.

در موج دوم سعی کردند ایران را از مجامع جهانی خارج کنند. موج سوم سعی کردند با جنگ‌های اقتصادی کشور را بهم بریزند و دلار ۱۰۰هزار تومانی را پیش بینی کرده بودند که زیست مردم را برهم بزنند. اما اگرچه دشمن برنامه ریزی دقیق داشت، اما ملت و رهبر ما دا نشناخته است، این ۶ ماه دوم تبدیل شد به دانشگاه بصیرت ها؛ مردم ما علیرغم گلایه‌هایی که داشتند پای انقلاب و نظام ایستادند.

رهبر عزیزمان با نگاه پدرانه فرمان عفو حدود ۹۰ هزار نفر را دادند. سال ۱۴۰۱ سالی بزرگ برای مردم ما بود. سال حضور متفاوت در راهپیمایی اربعین، راهپیمایی متفاوت و کم نظیر ۲۲ بهمن بود. سال بی‌اعتنایی جامعه بانوان حتی بانوان کم حجاب نسبت به هنجار شکنان بود.

باید در برابر ملت ایران سر تعظیم پایین بیاوریم. در جنگ رسانه‌ای دشمن تلاش کرد دستاورد‌های ما دیده نشود. گسترش ارتباطات آسیایی، وابسته نبودن اقتصاد به برجام، رشد ایران در پروژه‌ها، رابطه ایران و عربستان، افتتاح پارس جنوبی، رشد کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان و لطف پرودگار متعال در بارش‌های آسمانی و گرفتن هیجانات بازار ازری از دستاورد‌ها بود که نگذاشتند دیده شود، اما ما راه خودمان را دنبال خواهیم کرد.

افراد ضعیف هم خیلی امسال از گرانی‌ها و تورم اذیت شدند مخصوصا هواداران واقعی انقلاب که ان‌شاالله سال آینده ما یک رشد خواهیم داشت. منطق ایران یک منطق انقلابی است.

بازنده تمام اتفاقات منطقه رژیم صهیونیستی کودک‌کش است. براداران و خواهران هرچقدر حال شما خوب است، حال رژیم صهیونیستی بد است.

آمریکای بدبخت خیلی خرج کرد، اغتشاشات را مشاهده کردید، اما خودش با رکود اقتصادی و تورم روبه‌رو است. در اوضاع اجتماعی هم اوضاع خوبی ندارند، هم گرفتار کرونا هستند هم با کشتار‌های مسلحانه رو به رو بود.

امسال، سال ایران، سال آسیا و سال نظم نوین جهانی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین