کد خبر: ۸۳۱۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

دستگیری عامل تیراندازی به سمت یگان امداد شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که به سمت ماموران یگان امداد شیراز تیراندازی کرده بود، دستگیر شد.
دستگیری عامل تیراندازی به سمت یگان امداد شیراز
آفتاب‌‌نیوز :

سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۲۹ اسفند در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع درگیری، شرارت، قدرت‌نمایی با سلاح سرد و گرم و همچنین تیراندازی به سمت ماموران یگان‌امداد توسط فردی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و پس از یک ماه کار فنی و تخصصی و اشرافیت بر موضوع، موفق شدند مخفیگاه این فرد شرور را در یکی از محله‌‎های شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به مخفیگاه متهم اعزام که وی با مشاهده پلیس با سواری پراید اقدام به فرار کرد.

حبیبی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند، گفت: متهم در لحظه دستگیری با سلاح سرد به سمت کارکنان حمله‌ور شد که ماموران زبده با اقدامات فنی وی را دستگیر و ۳ تیغه سلاح سرد نیز از آن کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در پرونده این اراذل و اوباش، شرارت، قدرت‌نمایی، اخلال در نظم و امنیت عمومی، مجروح کردن ۳ نفر از شهروندان و همچنن تیراندازی به سمت ماموران انتظامی به چشم می‌خورد، گفت: متهم سابقه‌دار برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی فارس خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این امر مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین