کد خبر: ۸۳۱۳۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
حاشیه‌های نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال ایران - روسیه

تصاویر| حضور زنان روس در ورزشگاه آزادی

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال ایران و روسیه در حضور ۱۴ هزار تماشاگر برگزار شد.
تصاویر| حضور زنان روس در ورزشگاه آزادی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه امشب (پنجشنبه) در دیداری دوستانه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود روسیه به پایان رسید.

ورود امیر قلعه‌نویی به داخل زمین، او را مرکز توجه عکاسان داخل ورزشگاه کرد و اهالی رسانه قدم به قدم سرمربی جدید تیم ملی را تا نشستن روی نیمکت تعقیب کردند.

پس از نواخته‌شدن سرود ملی ایران و روسیه، قلعه‌نویی و کارپین با یکدیگر خوش‌وبش کردند و سپس عکس‌های تیمی قبل از مسابقه ثبت شد.

بلافاصله پس از شروع بازی، تماشاگران حاضر در ضلع شرقی امیر قلعه‌نویی را به شدت تشویق کردند.

نکته جالب توجه تماشاگران روس این بود که آن‌ها به صورت خانوادگی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند؛ به شکلی که حتی در بین آن‌ها نوزاد دیده می‌شد.

در دقیقه ۲۸ بازی سعید عزت‌اللهی روی بازیکن روسیه مرتکب خطای پنالتی شد تا کابوس پنالتی‌ها در ورزشگاه آزادی دست از سر تیم‌های قلعه‌نویی برندارد. امیر قلعه‌نویی در این لحظه همانند لحظه اعلام پنالتی در دقایق پایانی بازی با استقلال، آرام ایستاد و نظاره‌گر بود.

در شرایطی که قرار نبود تماشاگری در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی حضور پیدا کند، اما به دلیل استقبال خوب تماشاگران، در‌های آن قسمت از ورزشگاه از اواسط نیمه نخست به روی هواداران باز شد.

پس از پایان نیمه نخست، آندرانیک تیموریان و سعید الهویی به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند و نکاتی را به او گفتند.

حدود ۱۴ هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین