کد خبر: ۸۳۲۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

شلیک به جنگلبانان در شهرستان نور

یکبار دیگر شاهد ضرب و جرح جنگلبانان آن هم در ایام نوروز بودیم و قاچاقچیان در جنگل‌های ایزدشهر نور دست به اسلحه بردند.
شلیک به جنگلبانان در شهرستان نور
آفتاب‌‌نیوز :

حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه گذشته ۲ تن از نگهبانان جنگلی ایزدشهر نور براثر اصابت گلوله سلاح گرم از سوی قاچاقچیان زخمی شدند که توسط اورژانس برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر انتقال یافتند.

سیدعلی علوی افزود: نگهبانان مجروح از نیروهای حفاظتی و مجری بودند که مسئولیت نظارت و کنترل مبادی و خروجی قاچاق چوب در این پارک را برعهده داشتند.

وی اضافه کرد: متاسفانه قاچاقچیان از فاصله بسیار نزدیک هر ۲ جنگلبان را با شلیک گلوله سلاح ساچمه زن از ناحیه پا و کمر مورد هدف قرار دادند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری ادامه داد: به محض اطلاع از این حادثه، همان شب در بیمارستان نور حاضر شدیم و خوشبختانه یکی از جنگلبانان مرخص و فرد دیگر هم اکنون بستری است.

علوی یادآور شد: بنا به دستور استاندار روز گذشته هم پس از بازدید از مناطق گردشگری و محل وقوع حادثه، برای دومین بار از نگهبانان مجروح ملاقات کردیم.

وی خاطر نشان کرد: سرنخ هایی از ردپای افراد ضارب پیدا شده و مسوولان امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان نور در این حوزه همراهی لازم را دارند.

گفتنی است: در شهریورماه سال گذشته هم متاسفانه یکی از جنگلبانان این منطقه که ورود و خروج خودروها را در منطقه جنگلی کشپل برعهده داشت از سوی چند قاچاقچی چوب مورد ضرب و شتم قرار گرفت که پس از گذشته یک هفته ۲ تن از قاچاقچیان مظنون شناسایی و دستگیر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین