کد خبر: ۸۳۳۲۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

چاه فاضلاب جان ۲ شهروند قزوینی را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: ۲ کارگر شاغل در نیروگاه برق شهید رجایی قزوین هنگام کار براثر گازگرفتگی در یک حلقه چاه فاضلاب در روستای کوندج جان باختند.
چاه فاضلاب جان ۲ شهروند قزوینی را گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ بهروز لامعی روز پنجشنبه در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: به دنبال اعلام حراست شرکت نیروگاه برق شهید رجایی مبنی بر گازگرفتگی ۲ نفر کارگران این نیروگاه در یک حلقه چاه فاضلاب، تیمی از ماموران انتظامی کلانتری "کوندج" به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: در این حادثه که ۲ کارگر رسمی نیروگاه در حال انجام وظیفه بودند، هنگام باز کردن منحول فاضلاب متاسفانه دچار گاز گرفتگی شده و فوت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک خاطر نشان کرد:با حضور ماموران آتش نشانی و اورژانس، اجساد از چاه بیرون و برای انجام مراحل بعدی به پزشکی قانونی انتقال داده شدند.

عاملان سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری در بویین زهرا بازداشت شدند

فرمانده انتظامی بویین زهرا از دستگیری عاملان سنگ پرانی و تخریب خودرو‌های عبوری در عملیات ضربتی ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ وجیه الله عبدی اضافه کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سنگ پرانی و تخریب خودرو‌های عبوری در مسیر ارتباطی قزوین - بویین زهرا، حوامی میدان امام رضا (ع)، بلافاصله ماموران یگان امداد شهرستان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران مشخص شد، شیشه و قسمت‌هایی از بدنه ۲ دستگاه کامیون باری و تریلی کشنده در اثر اصابت سنگ توسط افراد ناشناس تخریب شده و به همین دلیل هر ۲ خودرو در حاشیه جاده متوقف و موضوع به پلیس اطلاع داده شده است.

این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد: رانندگان در اظهارات خود بیان داشتند که ۲ ناشناس با سر و روی پوشیده اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودرو‌های عبوری کرده و پس از توقف خودرو‌ها به سمت باغات همجوار جاده متواری شده اند.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه طی هماهنگی انجام شده و عملیات ضربتی، ماموران هر ۲ متهم در حال فرار از اراضی و باغات روستای حسین آباد را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: جاده‌های ارتباطی کشور یکی از امن‌ترین جاده‌های جهان برای تردد رانندگان است و پلیس با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه که موجبات به زحمت افتادن هموطنان و ایجاد مزاحمت برای آنان شود به شدت برخورد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین