کد خبر: ۸۳۴۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال

ملوان ترمز تراکتور را کشید

تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ‌برتر، مغلوب ملوان بندرانزلی شد.
ملوان ترمز تراکتور را کشید
آفتاب‌‌نیوز :

دو تیم تراکتور و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت، انزلی‌چی‌ها موفق شدند با برتری یک بر صفر پیروز میدان شوند.

بازی در نیمه نخست پرتنش دنبال شد، اما تلاش یاران دوتیم برای بازگشایی دروازه حریف حاصلی نداشت تا ۴۵ اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم مصاف دوتیم نیز تا حدودی پایاپای دنبال می‌شد که ضد حمله ناگهانی ملوانی‌ها در دقیقه ۷۶ مسابقه با ضربه تماشایی سهیل فداکار همراه شد تا توپ دور از دستان محمدرضا اخباری وارد دروازه تراکتور شود.

در ادامه کار و در دقیقه ۸۵ بازی، برخورد ایمان صادقی با حامد پاکدل در داخل محوطه جریمه ملوان، باعث شد تا مومنی نقطه پنالتی را به سود تی‌تی‌ها نشان دهد و رضا اسدی با چسباندن توپ به تور دروازه قو‌های سپید فرسته نجات تیمش شود.

تلاش یاران دوتیم برای تغییر نتیجه بازی در دقایق پایانی، حاصلی به همراه نداشت تا این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده و تراکتور پس از دو برد متوالی مقابل انزلی‌چی‌ها متوقف شود.

پس از تقسیم امتیازات در این مسابقه، تراکتور ۴۳ امتیازی شد تا در رده پنجم ابقا شود و ملوان بندرانزلی نیز با ۲۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم باقی‌ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین