کد خبر: ۸۳۶۰۶۹
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

پیروزی دراماتیک تیم مجیدی در دقیقه ۱۰۰

تیم فوبتال اتحا کلبا در هفته بیست‌وچهارم لیگ امارات مقابل الشارجه پیروزی دراماتیکی داشت و درثانیه‌های پایانی به برتری دست یافت.
پیروزی دراماتیک تیم مجیدی در دقیقه ۱۰۰
آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و دوم لیگ برتر امارات از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (یکشنبه) با برگزاری دیدار اتحاد کلبا و شارجه پیگیری شد.

به گزارش اینا، تیم فوتبال اتحاد کلباء امشب (یکشنبه) در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ امارات به مصاف الشارجه رفت. شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند در این مسابقه حساس و تماشایی به پیروزی با ارزش دو بر یک دست پیدا کنند.

کلبا در دقیقه ۱۵ به گل اول بازی رسید، ارسال کرنر بازیکنان این تیم با ضربه سر احمد جشک وارد دروازه شارجه شد.

کلباء دقایقی بعد موفق شد به گل دوم نیز دست یابد. روی ارسال کرنر از سمت چپ، فیلیپ کیس در دهانه دروازه روی توپ اثر گذاشت، اما به دلیل برخورد توپ به دست این بازیکن، داور گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۴۸ باز هم اتحتد لبا به گل دست پیدا کرد، اما کمک دائر ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد تا اعتراض فرهاد مجیدی را به همراه داشته باشد.

در دقیقه ۵۵ اتفاق عجیب دیگری شکل گرفت، این بار نوبت به شارجه رسید که دروازه اتحاد کلبا را باز کند، اما این گل نیزر از سوی داور پذیرفته نشد تا تعداد گل‌های مردودی در این مسابقه به عدد سه برسد.

در دقیقه ۹۳ شارجه بازی را به تساوی کشاند، سالم سلطان مدافع پیش تاخته این تیم با ضربه‌ای فنی گلزنی کرد، اما این پایان کار نبود.

در دقیقه ۱۰۰ شاگردان فرهاد مجیدی روی ضد حمله خلق موقعیت کردند، احمد عامر که چند دقیقه قبل‌تر جواز حضور در میدان را پیدا کرده بود توپ را به تور چسباند تا پیروزی دراماتیکی شکل بگیرد.

شاگردان مجیدی با ۳۲ امتیاز در رده هشتم لیگ امارات قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین