کد خبر: ۸۳۶۲۶۰
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

کشف محموله قاچاق ۱۰ میلیاردی از یک تریلی در شاهرود

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محور مشهد - تهران خبر داد.
کشف محموله قاچاق ۱۰ میلیاردی از یک تریلی در شاهرود
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جلیل موقوفه ئی ۴ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار کرد: کارکنان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شاهرود با همراهی ماموران یگان تکاوری، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مشهد - تهران به یک دستگاه تریلی حامل خرده بار مشکوک و آن را متوقف می کنند.

این مقام انتظامی افزود: پلیس در بازرسی از خودرو ، یک هزار و ۱۶۴ عدد عینک شنا ، ۴۳ هزار بسته آدامس ، ۵ هزار و ۵۵۰ بسته کاپاچینو ، ۳۳۰ عدد سیگار الکترونیکی و ۵۶۰ کیلوگرم پودر غذایی حیوانات خانگی خارجی و قاچاق را کشف و ضبط کرد .

 موقوفه ئی با بیان اینکه راننده خودرو هیچ گونه مدرکی دال بر مجوز حمل ارائه نکرد ، گفت: با توجه به حجم بار تریلی ، کارشناسان ارزش ریالی اجناس قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد . 

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس عستان جهت حمایت از تولید داخل "تمام ظرفیت های خود را بسیج کرده تا جلوی هر نوع قاچاق کالا را بدون اغماض بگیرد و از عموم شهروندان تقاضا می شود هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را با شماره ۱۱۰ در میان گذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین