کد خبر: ۸۳۷۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

۵ قنادی و پیتزافروشی معروف زاهدان پلمب شد

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از تداوم نظارت بر اماکن عمومی با هدف صیانت از سلامت غذایی شهروندان در زاهدان خبر داد و گفت: ۵ قنادی و پیتزافروشی معروف زاهدان پلمب شد.
۵ قنادی و پیتزافروشی معروف زاهدان پلمب شد
آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان، صیانت از سلامت غذایی شهروندان است که به منظور حفظ آن نیز بازدید‌های سرزده‌ای از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه مواد خوراکی و غذایی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا روز گذشته چندین قنادی و شیرینی فروشی مطرح زاهدان با نظارت دادستانی مورد بازدید دقیق کارشناسان مرکز بهداشت، سازمان صمت و دامپزشکی قرار گرفت که متاسفانه سه شیرینی فروشی که نام و آوازه‌ای در این شهر دارند به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: عدم رعایت موازین بهداشتی، بی‌توجهی به تذکرات سابق، گران‌فروشی و ناخالص فروشی برخی از تخلفات این قنادی‌ها است که به تایید بازرسان و ناظران رسید و در نهایت با جمع‌بندی صورت گرفته از طرف اعضای کمیته به دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

قاضی احمدزاده خاطرنشان کرد: همچنین شب گذشته تعدادی پیتزافروشی و فروشگاه‌های بزرگ و مراکز عرضه سوغات نیز مورد بازدید قرار گرفت که علاوه بر تخلفات فوق، عرضه اجناس فاسد و تاریخ مصرف گذشته، ارائه کالا‌های خارجی غیرمجاز و عدم درج قیمت نیز در این واحد‌ها مشاهده شد که پس از تایید بازرسان مرکز بهداشت و سازمان صمت تا زمان حل مشکل از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین