کد خبر: ۸۳۸۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم

باشگاه هوادار نسبت به تغییر محل برگزاری دیدار خانگی پیکان برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.
مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه هوادار با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «باشگاه هوادار که صبح روز پنج شنبه نامه خود را بابت ضرورت همزمانی دیدار‌های نیمه نهایی جام حذفی ارسال کرده بود، اما ظهر روز پنج شنبه با نشر خبری رسمی مواجه شد که بر روی دغدغه‌های پیشین مان کاملا صحه می‌گذارد.

بنا به خبری که روی خروجی رسانه سازمان لیگ قرار گرفته است پیرو تصمیم شورای تامین استانداری تهران چهل و هشت ساعت مانده به دیدار پیکان و پرسپولیس که مطابق برنامه قرار بود به میزبانی پیکان و در ورزشگاه پاس قوامین برگزار گردد، محل برگزاری دیدار‌های خانگی پرسپولیس یعنی ورزشگاه آزادی به عنوان ورزشگاه خانگی پیکان معرفی شد که البته اگر با موافقت باشگاه پیکان باشد موضوع بلااشکال بوده، اما بنا به اذعان مسئولان باشگاه پیکان خلاف میل باطنی آن‌ها چنین تصمیمی گرفته شده است!

باشگاه هوادار حالا در نامه دیگری به سازمان لیگ و بیست روز مانده تا برگزاری دیدار نیمه نهایی بدین وسیله به اطلاع مسئولان سازمان لیگ و شورای تامین استانداری تهران می‌رساند که به جز ورزشگاه پاس قوامین به عنوان ورزشگاه خانگی خود در هیچ ورزشگاه دیگری برابر پرسپولیس به میدان نمی‌رود و در صورت اخذ چنین تصمیمی نه تنها از ادامه رقابت‌های جام حذفی انصراف خواهد داد که شکایت رسمی خود را به فیفا ارسال و پیگیری خواهد کرد.»

همچنین باشگاه هوادار یک بیانیه‌ای دیگر نیز منتشر و به عدم برگزاری بازی‌های نیمه نهایی جام حذفی به صورت همزمان اعتراض کرد.

باشگاه هوادار نوشت: «پیرو برنامه اعلامی سازمان لیگ هوادار روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه پاس قوامین تهران میزبان پرسپولیس و استقلال نیز بیست و چهار ساعت زودتر و در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای نساجی خواهد بود. اما موضوعی که با اعتراض رسمی باشگاه هوادار همراه شده آن است که به چه دلیل وقتی دو دیدار مذکور در دو ورزشگاه مجزا قرار است توسط چهار نماینده راه یافته به مرحله نیمه نهایی برگزار شود، دیدار‌های مرحله نیمه نهایی باید با اختلاف زمانی بیست و چهار ساعته برگزار گردد؟!

تا چه زمانی شبکه سه سیما که تمامی برنامه‌های زنده و تولیدی ورزشی اش به طور شبانه روزی در انحصار سرخابی‌ها و تحت پوشش اخبار و حواشی آن‌ها به جهت گرفتن آگهی‌های بهتر قرار دارد می‌باید برنامه‌های ما و شما را با کنداکتور خود تنظیم نماید و مگر غیر از آن است که به اذعان خودتان هیچ گونه عواید حق پخش و تبلیغات تلویزیونی در اختیار شما و به شهادت ما در اختیار هیچ باشگاهی به ویژه باشگاهی خصوصی، چون هوادار قرار نمی‌گیرد!

اما پرسش آن است که اگر گل گهر در دیدارش برابر پرسپولیس پیروز می‌شد و پارس جنوبی نیز استقلال را شکست داده بود و در کنار هوادار و نساجی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده بودند اصلا دیدار‌های نیمه نهایی جام حذفی از شبکه سه سیما پخش می‌شد که بخواهد با فاصله برگزار شود!

وقتی باشگاه هوادار و باشگاه هایی، چون هوادار از تبعیض ناخواسته و شرایط نابرابر در فوتبال مان سخن می‌گویند به همین جزئیات و البته کلیاتی دیگر برمی گردد که فعلا ذکر آن در این مطلب و در این مقطع نمی‌گنجد.

سازمان لیگ به نظر فورا باید نسبت به اتخاذ تصمیمی به روز‌تر و حرفه ای‌تر اقدام نماید تا مبادا شائبه پوچ دیگری بخواهد خدای ناکرده متوجه تصمیمات شان بشود و به آسانی می‌توانند نقشه‌های تکراری سناریو نویسان که مسائل دیگری در ذهن می‌پرورانند را نقش بر آب کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین