کد خبر: ۸۳۸۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

سارق ۱۰ خانه در جنوب تهران بازداشت شد/ زورگیران مسلح موتورسیکلت نقره‌داغ شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که اقدام به سرقت از ۱۰ خانه در جنوب تهران کرده بود، خبرداد.
سارق ۱۰ خانه در جنوب تهران بازداشت شد/ زورگیران مسلح موتورسیکلت نقره‌داغ شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین‌علی ابن‌علی به تشریح دو مورد از ماموریت‌های فرماندهی انتظامی شهر ری در شبانه‌روز گذشته پرداخت و گفت:‌پرونده اول مربوط به دستگیری سارق حرفه‌ای منزل است. رسیدگی به این پرونده درپی اعلام گزارش وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ری در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان پس از بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته، تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای و سابقه دار منزل و مخفیگاه وی در یکی از روستاهای جنوبی شهرستان ری شدند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضائی برای دستگیری این فرد انجام شد، گفت: با اخذ مجوزهای لازم، ماموران با انجام عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ابن علی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در ابتدا منکر سرقت در شهرستان ری شد، اما پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط ماموران پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اقدام کرد. این فرد همچنین مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کرد که ماموران نسبت به دستگیری این فرد نیز اقدام کردند.  

وی با بیان اینکه با دستگیری مالخر مقداری از وسایل مسروقه منازل از محل کشف و ضبط شد، گفت:‌برای سارق و مالخر دستگیر شده پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.  

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۳سارق زورگیر توسط کلانتری۱۷۶ شهرری خبر داد و گفت:‌این افراد با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت موتور سیکلت در محدوده حسن آباد فشافویه کرده بودندو رسیدگی به این پرونده در پی مراجعه یکی از کارگران زمین‌های کشاورزی به کلانتری۱۷۶حسن آباد مبنی بر سرقت به عنف موتورسیکلتش ازسوی سه مرد جوان  در دستور کار قرار گرفت.

ابن‌علی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت تحقیقات میدانی خود را آغاز کرده و با اقدامات اطلاعاتی مشخصات ظاهری سارقان را بدست آورده و در اختیار عوامل گشت قرار دادند. در ادامه ماموران گشت نامحسوس تیم عملیات کلانتری روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت سه ترک را با همان مشخصات اعلام شده درحال زورگیری از یک کارگر دیگر مشاهده کردند که سریعاً پلیس وارد عمل شده و هر سه سارق را در حین ارتکاب جرم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی اضافه کرد:‌ پس از انتقال متهمان به کلانتری و در جریان تحقیقات انجام شده، این افراد به بزه ارتکابی اعتراف کردند. همچنین پس از دعوت مالباخته سارقان مورد شناسایی قرار گرفتند. در نهایت نیز این سه نفر پس از تکمیل پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان ری تحویل داده شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین