کد خبر: ۸۳۸۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تبلیغات

ساخت ویلا با ساندویچ پانل دیواری و سقفی

ساندویچ پانل‌ها از جمله مصالح سبک و مدرنی است که در سال‌های اخیر جایگزین مصالح سنتی شده است. شرکت کبیر پانل سال هاست که در این زمینه فعالیت داشته و انواع سوله و ساختمان‌های صنعتی، ساختمان‌های پیش ساخته باکیفیت عالی و در کوتاهترین زمان ممکن ساخته است.
ساخت ویلا با ساندویچ پانل دیواری و سقفی
آفتاب‌‌نیوز :

پیش از پرداختن به ساخت ویلا با ساندویچ پانل دیواری و سقفی بهتر است به این دو ساندویچ پانل نگاهی بیندازیم.

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل‌های سقفی، نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آن‌ها فوم تزریق شده است و جهت پوشش سقف بکار می‌رود؛ بهترین نوع فوم مصرفی از لحاظ عایق بودن و همچنین استحکام در ساندویچ پانل، فوم پلی اورتان است.

ساندویچ پانل‌های سقفی جهت پوشش سقف سوله‌های صنعتی، سوله‌های ورزشی، کانکس‌های پیش ساخته، ساختمان‌های ویلایی و آشیانه‌های هواپیما و کلیه ساختمان‌های صنعتی و پیش ساخته است.

ساندویچ پانل دیواری چیست؟

محصولات دیواری در کار‌های ساختمانی برای اهداف مختلف استفاده می‌شود. آن‌ها این قابلیت را دارند تا برای ساخت ساختمان‌های کم ارتفاع و یخچال و فریزر نیز به کار برده شوند.
صفحات افقی، عمودی و مایل از متداول‌ترین ساندویچ پانل‌هایی هستند که برای دیوار‌ها وجود دارد. جالب است بدانید که این سازه‌ها به عنوان پارتیشن خارجی و داخلی نیز به کار گرفته می‌شوند. کف سازی و تجهیز کف بین طبقات از دیگر قابلیت‌های استفاده از این محصول است.

چرا ساخت ویلا با ساندویچ پانل ارزش دارد؟

با انتخاب ساندویچ پانل، مراحل ساخت ویلا بسیار آسان تر، سریع‌تر و مهمتر از همه اینکه ارزان‌تر است. پانل‌ها قطعات پازل گونه‌ای هستند که فرایند نصب آن‌ها آسان است.
با توجه به وضعیت موجود در عرصۀ ساخت و ساز و تکمیل پروژه‌های ساختمانی، زمان کار نقش کلیدی در فرایند بهینه سازی هزینه دارد. به همین دلیل استفاده از این سازه‌ها می‌تواند، روند ساخت را تسریع بخشد و هزینه‌های کمتری را اعمال نماید.

ساخت ویلا با ساندویچ پانل دیواری و سقفی

رنگ بندی مناسب

از دیگر مزایای ساخت ویلا با ساندویچ پانل دیواری و سقفی می‌توان به رنگ بندی مناسب اشاره کرد؛ در حقیقت جدا از کارکرد‌های اساسی که این سازه‌ها در ساختار‌های صنعتی دارند، به طور فزاینده‌ای به زیبایی محیط‌هایی همچون ویلا می‌افزایند. به واسطۀ ساندویچ پانل دیواری و سقفی و همچنین متناسب با سلیقه و نظر کاربر، سبک‌های بسیار زیبای کلاسیک یا مدرن در ویلا‌های مختلف ایجاد می‌شود.

روش‌های پیاده سازی ویلا با ساندویچ پانل

در روش ساخت ویلا با ساندویچ پانل، متریال آن در محل نصب و مونتاژ می‌شود، فرایند کار نیز به این صورت است که قطعات و تجهیزات لازم به ملک مورد نظر برده شده و در آن جا پیاده سازی می‌شود. مزیت چنین روشی آن است که نیاز به حمل و نقل ویلا به صورت یک پارچه نیست و حتی اگر مکان احداث ویلا در منطقه‌ای صعب العبور قرار داشته باشد نیز باز هم متریال به آسانی برده شده و مونتاژ خواهد شد.

همچنین پس از پیاده سازی ویلا و ساختمان می‌توان از کف پوش‌های پارکتی و یا سرامیک استفاده کرد که البته استفاده از سرامیک، بالارفتن وزن نهایی سازه را به همراه دارد.

ساخت ویلا با ساندویچ پانل دیواری و سقفی

نکته پایانی

ساندویچ پانل عایق بسیارخوبی برای انرژی در ساختمان به ویژه ویلا‌ها است و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند. این عایق از نظر وزنی در مقابسه با مصالح دیگر سبک بوده، بنابرین هزینه و قیمت تمام شده آن نسبت به مصالح سنتی و قدیمی کمتر است.

علاوه بر این‌ها ساندویچ پانل ضمن قابل بازیافت بودن بیشتر معیار‌ها برای دور نگهداشتن ساختمان از آلودگی‌های صوتی و محیطی را داراست و با خیالی راحت می‌توان ساختمان سبز با ساندویچ پانل را متصور بود.

کبیر پانل واحد تولیدی برتر انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری و سردخانه‌ای در کشور است که از جدیدترین متد‌های روز برای تولید این سازه نوین استفاده می‌نماید.

سال‌ها فعالیت در این حوزه در کنار تجربه و بهره مندی از تکنسین‌های توانمند باعث شده است تا این واحد تولیدی بتواند گامی موثر در فراهم آوردن بستر لازم برای شکل گیری واحد‌های تولید مختلف داشته باشد.

برای مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین