کد خبر: ۸۳۹۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

استخدام ۱۲۰۰ معلم در مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به کمبود نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت کشور و استان گفت: اقدامات خوبی در جهت جذب معلم در حال انجام است در این راستا ۴۰۵ نفر در مقطع ابتدایی، ۴۰۰ نفر متوسطه و ۴۰۰ نفر در پرورشی استخدام خواهند شد.
استخدام ۱۲۰۰ معلم در مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

حسین کمالی امشب در آیین تجلیل از فرهنگیان چالوس که در اردوگاه شهید رسولی برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش کشور به عنوان نهاد مولد کشور مسئولیت سنگین تربیتی، فرهنگی و آموزشی بر عهده دارد، اظهار کرد: در این شرایط خاص همه نگاه‌ها به سمت آموزش و پرورش معطوف شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه رفیع آموزش و پرورش در کشور، گفت: اگر امروز این وزارتخانه دچار آسیب‌های اجتماعی شده است نتیجه بی‌توجهی چندساله به آن است.

کمالی افزود: در سال‌های گذشته نگاه به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه هزینه بر و پرمصرف بوده‌است، اما مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان این نگاه را عوض کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه این نهاد انسان و مدیر می‌سازد، خاطرنشان کرد: مردم در دورترین نقطه کشور جلسات قدرشناسی برای معلمان برگزار کردند؛ که این نشان از جایگاه رفیع معلمان است.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های بازنشستگان ابراز کرد: سال گذشته که با کمبود معلم مواجه بودیم بازنشستگان فرهنگی دست ما را گرفتند و کلاس‌ها را پرکردند.

این مسئول به اقدامات انجام شده در رتبه بندی معلمان اشاره کرد و یادآور شد: این قانون جدیدی است و تا به کمال برسد راه زیادی در پیش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین