کد خبر: ۸۳۹۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

تعیین تکلیف طرح شفافیت قوای سه گانه دستور کار

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: طرح شفافیت قوای سه گانه پس از بررسی در کارگروه‌های مجمع تشخیص مصلحت اکنون در دستور کار صحن مجمع قرار گرفته و به احتمال قوی در نشست هفته آتی مجمع تعیین تکلیف خواهد شد.
تعیین تکلیف طرح شفافیت قوای سه گانه دستور کار
آفتاب‌‌نیوز :

محمدصالح جوکار، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت قوای سه گانه، بیان کرد: تاکنون سه جلسه که دو جلسه از آن در کارگروه های تخصصی بوده پیرامون طرح شفافیت قوای سه گانه در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شده است. در نهایت این طرح به صحن مجمع ارائه شد. در صحن مجمع تشخیص مصلحت نیز یک جلسه پیرامون این طرح برگزار شد و موافقان و مخالفان نظرات و نکات خود را پیرامون این موضوع مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در نهایت تصمیم گیری پیرامون این طرح به جلسه بعدی مجمع موکول شد که به احتمال زیاد این جلسه در هفته آتی برگزار خواهد شد.

جوکار گفت: مجلس بر مصوبات خود اصرار کرد و اکنون مجمع تشخیص باید پیرامون این موضوع در این طرح تصمیم بگیرد که مذاکرات و آرایی که اعضای مجمع در موارد اختلافی که بین شورای نگهبان و مجلس دارند شفاف شود یا خیر. در نشست آتی مجمع طرح شفافیت قوای سه گانه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین