کد خبر: ۸۳۹۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

حرکات زشت رونالدو در عربستان

ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می‌شود.
حرکات زشت رونالدو در عربستان
آفتاب‌‌نیوز :

اوضاع این روز‌ها بر وفق مراد رونالدو و تیمش پیش نمی‌رود. فوق ستاره پرتغالی نتوانست در دیدار اخیر برابر الخلیج کاری از پیش ببرد و تیم پرستاره النصر، برابر یکی از تیم‌های قعرجدولی لیگ عربستان، با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا عملا از کمترین شانس ممکن برای قهرمانی برخودار باشند.

در پایان این دیدار، ویدیویی از عصبانیت رونالدو در پایان مسابقه منتشر شد. جایی که یکی از عوامل تیم رقیب قصد داشت با ستاره پرتغالی النصر عکس یادگاری بگیرد، ولی این درخواست با واکنش خوبی از سوی کریستیانو همراه نشد و او دست فرد درخواست کننده برای سلفی را با عصبانیت پس زد و حاضر به گرفتن عکس یادگاری نشد.

اما حالا ویدیوی جدیدی از رونالدو در صفحات مجازی منتشر شده که مورد انتقاد عده زیادی از پیشکسوتان فوتبال عربستان قرار گرفته است. جایی که او با یکی از بازیکنان مصدوم تیم فوتبال الخلیج و البته خودروی حمل بازیکنان آسیب دیده وارد چالش می‌شود. در این صحنه با خشم کریستیانو همراه شد. او با حرکات دست به خودرو اشاره کرد که سریعاً زمین بازی را ترک کند. اما زمانی که بازیکن الخلیج برای نشستن روی برانکارد اقدام کرد، رونالدو به زور زیر بغل خالد السمیری را گرفت و او را روی صندلی ویژه نشاند و از راننده خواست فوراً به خارج از زمین منتقل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین