کد خبر: ۸۳۹۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

مقصر اصلی باخت میلان به اینتر مشخص شد

کارشناسان مطرح انگلیسی مدعی شدند که مدافع سابق چلسی مقصر اصلی باخت میلان مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا بود.
مقصر اصلی باخت میلان به اینتر مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

میلان در حالی در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمان اروپا، مقابل همشهری خود با ۲ گل شکست خورد که همه تیر‌ها به سمت «فیکایو توموری» مدافع انگلیسی روسونری نشانه رفته است.

«ریو فردیناند» و «استیون جرارد»، ستارگان سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و لیورپول، بر عملکرد ضعیف مدافع ۲۵ ساله سابق چلسی صحه گذاشتند.

فردیناند که همراه با اسطوره باشگاه لیورپول به عنوان کارشناس شبکه «بی‌تی اسپورت» صحبت می‌کرد، درباره نمایش توموری در دربی میلان گفت: من فکر نمی‌کنم او تعداد زیادی از نبرد‌های تن به تن را با بازیکن حریف برده باشد. او یارگیری خوبی نداشت و نتوانست تأثیری بر ۲ مهاجم اینتر داشته باشد.

جرارد هم با اشاره به تقلای توموری برای حضور در تیم ملی انگلیس گفت: ما قبل از بازی روی او حساب ویژه‌ای باز می‌کردیم و تمام چشم‌ها به او دوخته شده بود. ساوت‌گیت هم او را نگاه می‌کند، اما کمی ناامید شدیم.

توموری که همراه با میلان قهرمان فصل گذشته سری آ شد، انتظار حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را داشت، اما «گرت ساوت‌گیت» چراغ سبزی به او نشان نداد. مدافع متولد کانادا از سال ۲۰۱۹ تاکنون تنها سه بار سه‌شیر‌ها به میدان رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین