کد خبر: ۸۳۹۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

پایان انزوای هاکی

رئیس فدراسیون هاکی گفت: هاکی زمانی پشت دروازه فوتبال بود، اما امروزه جایگاه بسیار خوبی در کشور پیدا کرده و آن را با افتخار اعلام می‌کنند.
پایان انزوای هاکی
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام قدیمی در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان اصفهان که با حضور رئیس فدراسیون هاکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از فعالان این رشته برگزار شد، اظهار کرد: با اینکه میدان اقتصادی رشته ورزشی هاکی آنطورکه باید پیش بینی نشده، اما با این وجود تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای توسعه این رشته ورزشی در استان‌ها را فراهم کرده‌ایم. بودجه هاکی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، هند و اندونزی ۳ تا ۱۵ میلیون دلار است. چوب و تجهیزات هاکی که حدود ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد و در اختیار تمامی استان‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: هاکی رشته‌ای با بودجه اندک اما اعتبار بالا است. بودجه آن ۵ میلیارد بوده که اکنون با کمک خیرین ۱۲ میلیارد بسته شد.

رئیس فدراسیون هاکی ادامه داد: میدان اقتصادی هاکی در سطح کشور به اندازه کافی نبوده است، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون بودجه فدراسیون هاکی بوده است که در مردادماه سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

قدیمی با اشاره به دوران طلایی هاکی، خاطر نشان کرد:هاکی دیده نمی‌شد، اما اکنون همه جا صحبت از هاکی است. اول پشت دروازه بودیم و کسی حالمان را نمی‌دید، اما اکنون با افتخار آن را اعلام می‌کنند.

او در پایان تصریح کرد: هاکی روی یخ از خانواده هاکی است، این موضوع را با وزیر ورزش مطرح کردیم و امیدوارم این شاخه از هاکی به خانواده خود بازگردد.

قدیمی همچنین از آمادگی فدراسیون برای مسابقات هاکی ۵ نفره که سیستم جدیدی در بخش آقایان و بانوان است، خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین