کد خبر: ۸۳۹۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

غول خودروی الکتریکی چینی دست پر آمد

شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی، روز چهارشنبه (۱۰ مه) پنج نسخه ارزان‌تر سدان سیل (Seal) خود را به بازار عرضه کرد، زیرا این غول خودروی الکتریکی چینی به دنبال گسترش پیشروی در بزرگ‌ترین بازار جهان برای خودرو‌های انرژی نو است.
غول خودروی الکتریکی چینی دست پر آمد
آفتاب‌‌نیوز :

وب‌سایت این شرکت نشان داد که قیمت نسخه دیفرانسیل عقب سیل Champion Edition با برد رانندگی ۵۵۰ کیلومتر از ۱۸۹ هزار و ۸۰۰ یوان (۳۶۳۵۹ دلار سنگاپور) شروع می‌شود که ۱۰ درصد کمتر از نسخه قبلی با همان برد است. همچنین ۱۸ درصد ارزان‌تر از نسخه دیفرانسیل عقب تسلا مدل سه در چین با برد رانندگی ۵۵۶ کیلومتر است که مدل Seal به دنبال رقابت با آن است.

داده‌های انجمن خودروهای مسافری چین نشان می‌دهد که در سه ماهه اول ۱۹ هزار و ۵۷۳ خودروی Seal فروخته است، در حالی که فروش مدل سه در چین در مدت مشابه به ۴۲ هزار و ۷۸۲ دستگاه رسیده است.

بازار خودروهای برقی چین درگیر جنگ قیمتی است که تسلا در اوایل سال جاری آغاز کرده است.

بی‌وای‌دی با ارائه‌ مدل‌های مختلف پلاگین هیبریدی و الکتریکی با قیمت کمتر از ۳۰۰ هزار یوان، بازار خودروهای انرژی جدید را رهبری کرده است و در نمایشگاه اخیر شانگهای، با رونمایی از هاچ بک برقی با قیمتی ارزان‌ تیتر خبرها شد.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت در دو سه ماهه گذشته از فولکس‌واگن آلمان به عنوان پرفروش‌ترین برند خودروهای سواری در چین پیشی گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین